728 x 90

سخنرانی آخوند حسن روحانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد

سخنرانی آخوند حسن روحانی
سخنرانی آخوند حسن روحانی
در حالی که هموطنانمان در تظاهرات بزرگ وپرشور خود در مقابل مقر ملل‌متحد در نیویورک، خواهان اخراج رئیس‌جمهور فاشیسم دینی و رژیم رکورد دار اعدام از مجمع عمومی بودند، آخوند شیاد شیخ حسن روحانی در سخنرانی خود در مجمع عمومی، در منتهای فضیحت و ذلت و زیر دعاوی رسوای اعتدال و تعامل، به تکرار بفرما زدن به بازار ایران و مشارکت درتاراج منابع و داراییهای مردم ایران پرداخت.

آخوند روحانی که خود در جنگ گرگها در نمایش انتخابات به ۳۸سال اعدام و زندان در کارنامه رژیم ولایت فقیه اذعان کرد و شخص خودش نیز در تمامی این مدت درمناصب امنیتی شریک این جرایم و مشغول سرکوب قیامهای مردمی بوده است، مدعی شد که نظام ولایت فقیه طی چهار دهه پرچمدار اعتدال و صلح و تعامل بوده است. این آخوند شیاد، شعارهای فتح قدس ازطریق کربلا و جنگ جنگ و فرستادن صدها هزار نوجوان دانش‌آموز ایرانی بر روی میدانهای مین راهم به کلی فاکتور گرفت.

آخوند روحانی بیش از سه هزار اعدام در چهار سال اول ریاست جمهوریش و استمرار فزاینده اعدامها در ماههای اخیر را هم فراموش کرد و در کمال وقاحت مدعی شد که حکومت او حکومت حقوق‌بشر و حقوق شهروندیست. ادعایی که حتی عناصر باند خودش هم آن را به سخره می‌گیرند و تکرار مضحک آن توسط روحانی فقط نفرت و استهزای مطلعین و به‌ویژه اهل قلم و رسانه‌ها را در ایران و جهان برمی انگیزد و در مجمع عمومی نیز تنها لبخندهای تمسخر را درپی داشت.

رئیس‌جمهور ولایت فقیه که پیوسته و به‌ویژه هنگام سفرش به نیویورک، سرسپردگی خود را به خلیفه ارتجاع را بالاترین هنرش اعلام کرده، با گزافه‌گویی از تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران هم دم زد، آنهم در حالیکه کارنامه حکومت ۳۸ساله این رژیم در ایران سوزی و هلاک حرث و نسل و قتل‌عام طبیعت و محیط‌زیست ایران خلاصه می‌شود.

آخوند جنایتکار حسن روحانی که درکتابش افتخار خود را فریب جامعه جهانی برای استمرار برنامه بمب‌سازی اتمی دانسته و فقط با افشای این پروژه شوم ضدایرانی و ضدانسانی توسط مقاومت ایران، ناگزیر از سرکشیدن جرعه زهر اتمی شده، رژیم ولایت فقیه و پدرخوانده داعش را جلودار مبارزه با تروریسم قلمداد کرد.

ناظران سیاسی دروغگویی و شیادی بی‌دنده و ترمز آخوند شیاد حسن روحانی را حاکی ازشدت پریشانی حال نظام ولایت فقیه در تنگنای انزوای جهانی و منفوریت داخلی، ارزیابی می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b5d1c44-4e33-4c2b-b70c-a3cfb23227c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات