728 x 90

رئیس‌جمهور آمریکا به رئیس‌جمهور فرانسه:‌ توافق اتمی با رژیم ایران بسیار معیوب است

دونالد ترامپ و امانویل ماکرون
دونالد ترامپ و امانویل ماکرون
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بامداد امروز سه‌شنبه 28شهریور و در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رویتر، طرفین در این دیدار به موضوع برجام و برنامه اتمی رژیم ایران و توافق آب و هوایی پاریس پرداخته‌اند. برایان هوک مدیر برنامه‌ریزی سیاسی وزارت‌خارجه آمریکا گفت دونالد ترامپ در این دیدار به رئیس‌جمهوری فرانسه تأکید کرد که توافق هسته‌یی رژیم ایران نقاط ضعف اساسی و عمیقی دارد.

بیشتر بخوانید:‌

دونالد ترامپ رهبران کشورها را به مقابله با برنامه‌های اتمی کره شمالی و رژیم ایران دعوت می‌کند

بلومبرگ نوشت: دونالد ترامپ برای مجموعه بزرگی از ملاقاتها در هفته آینده وارد مجمع عمومی سازمان ملل می‌شود تا از سران جهان بخواهد تا در مقابله با برنامه‌های اتمی کره شمالی و رژیم ایران در کنار آمریکا باشند.

بلومبرگ افزود: ترامپ از رهبران حدود 200کشور جهان در شهر خودش، نیویورک، استقبال خواهد کرد و از آنها خواهد خواست که به تلاشهای مستمر آمریکا برای محدود کردن برنامه موشکی و اتمی‌ کره شمالی و رژیم ایران بپیوندند. برنامه اتمی‌کره شمالی و رژیم ایران مهمترین موضوعات سخنرانیها و ملاقاتهای ترامپ را تشکیل می‌دهند.

دونالد ترامپ: توافقی را که ضعیف اِعمال شود یا نظارت کافی بر آن نباشد، نخواهیم پذیرفت

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز دوشنبه 27شهریور طی پیامی به نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین هشدار داد اگر به این نتیجه برسد که آژانس در نظارت خود بر برنامه هسته‌یی رژیم آخوندی به اندازه کافی سختگیری به‌خرج نمی‌دهد، دولت آمریکا از توافق برجام خارج خواهد شد.
به گزارش آسوشیتدپرس رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ توافقی را که ضعیف اِعمال شود یا نظارت کافی بر آن نباشد، نخواهیم پذیرفت.

تهدیدهای جدید آمریکا علیه رژیم ایران

دونالد ترامپ رژیم ایران را متهم کرد که محتوای توافق اتمی را نقض کرده و تأکید کرد که این را تحمل نخواهد کرد. آمریکا در همین حال رژیم تهران را متهم می‌کند دست به گسترش تفرقه فرقه‌یی در کشورهای منطقه می‌زند.

تلویزیون اسکای نیوز 25شهریور 96: دونالد ترامپ در را بسوی تمامی احتمالات باز می‌کند و مجدداً وعده می‌دهد که در آینده نزدیک وضعیت توافق اتمی با رژیم ایران را مشخص می‌کند.

به گفته دونالد ترامپ این بدترین توافق موجود است. با این حال رژیم این روح و محتوای آن را نقض می‌کند. او عقیده دارد که چنین توافقی نمی‌بایست صورت می‌گرفت.

وعده‌های جدید ‌ترامپ علیه رژیم ایران وارد دستگاههای تصمیم‌گیری در آمریکا نیز شده است. مقامهای آمریکایی طرحی را تهیه کرده‌اند که در آن آمده است رژیم ایران در التزام به توافق اتمی شکست خورده است.

براین اساس از دونالد ترامپ خواسته‌اند در صورتی که رژیم ایران در مدت زمان مشخصی به خواسته‌های آمریکا پاسخ ندهد مجازاتهای گسترده‌یی را علیه این رژیم اعمال کند.

این اقدامات با مجازاتهای جدیدی علیه عوامل رژیم ایران همزمان شده است. این مجازاتها ۱۱نهاد و فرد را هدف قرار داده که از سپاه پاسداران ایران حمایت کرده‌اند یا در حملات سایبری علیه نظام مالی آمریکا دست داشته‌اند.

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید رژیم تهران با اعمال خبیثانه‌یی که در منطقه دارد روح توافق اتمی را که برگرداندن آرامش و امنیت به منطقه است نقض می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0abaa25c-4991-4478-86d5-e48c644284c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات