728 x 90

کشته شدن یک کاسبکار کرد در اشنویه توسط نیروهای جنایتکار رژیم

کشته شدن یک کاسبکار کرد در اشنویه
کشته شدن یک کاسبکار کرد در اشنویه
با شلیک مستقیم نیروهای رژیم در شهرستان اشنویه یک کاسبکار جان خود را از دست داد.

بنا‌به گزارشهای رسیده امروز دوشنبه 27شهریور 96، با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار خامنه‌ای در اطراف روستای 'هق' از توابع اشنویه یک کاسبکار کُرد به‌نام سلیمان قادری جانش را از دست داد.
هویت این کاسبکار جان‌باخته 'سلیمان قادری' اهل 'نلاس' از توابع سردشت بود.

دژخیمان خامنه‌ای در این عمل ناجوانمردانه نیز شمار زیادی از اسب‌های بارکش کاسبکاران را به گلوله بستند و کشتند.
قابل یادآوری است که تا لحظه ارائه این خبر، جسد این کاسبکار کُرد به خانواده‌اش تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید:

مرگ یک کاسبکار کُرد در پی تعقیب و گریز مأموران جنایتکار نیروهای انتظامی در مهاباد

ماشین چند تن از کاسبکاران کُرد در جاده مهاباد – نقده روز جمعه بیست و چهارم شهریورماه 96، از سوی مأموران جنایتکار نیروهای انتظامی مورد تعقیب قرار گرفته‌ و در نتیجه این تعقیب و گریز ماشین یکی از کاسبکاران دچار سانحه رانندگی شده است.
در پی این سانحه رانندگی، یکی از کاسبکاران به نام حسین (جرم بخش) مهدی‌زاده جان خود را از دست داده است.
شاهدان می‌گویند: به ظن حمل کالای قاچاق ماشین کاسبکاران توسط نیروهای انتظامی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند.
گفته می‌شود، پس از این حادثه، نیروهای انتظامی اجناس کاسبکاران را ضبط و با خود برده‌اند.

درگیری کاسبکاران با مأموران انتظامی در سر پل ذهاب

ساکنین یکی از روستاهای سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه روز 23شهریور 96 با درگیر شدن با مأموران سرکوبگر انتظامی رژیم مانع از ضبط اجناس‌شان توسط مأموران شدند.
مأموران سرکوبگر خودرو چند کاسبکار کُرد را به رگبار بستند و درصدد ضبط اجناس آنان برآمدند. ساکنان روستای الیاسی در حمایت از کاسبکاران با نیروهای انتظامی درگیر شده و مانع ضبط اجناس کاسبکاران شدند.

کشته شدن کاسبکار کرد در ثلاث‌باباجانی از توابع کرمانشاه بر اثر شلیک مزدوران رژیم

با شلیک مستقیم مأموران جنایتکار رژیم ایران در نزدیکی روستای 'کانی دانیال' از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی یک کاسبکار کرد جان باخت.
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز 16مرداد 96 اسم این کاسبکار محمدباهر قیطولی اهل پاوه و ساکن ثلاث‌باباجانی اعلام شده است که متأسفانه بر اثر شلیک مزدوران جان‌باخته است.
مأموران جنایتکار رژیم به بهانه حمل کالای قاچاق خودروی شخصی این شهروند کُرد را که متاهل بوده است مورد تیراندازی قرار داده‌اند.
هم‌چنین یک کولبر کُرد به نام وحید بروکانلو در پی شلیک مستقیم نیروهای هنگ مرزی در ماکو به‌شدت زخمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.
تنها طی ماه گذشته 10کولبر و کاسبکار کرد با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار رژیم کشته و ١٦کولبر و کاسبکار دیگر نیز زخمی شده‌اند.
خاطرنشان می‌شود دبیرخانه شورای ملی مقاومت روز پنجشبنه 12مرداد طی اطلاعیه‌یی عموم مردم به‌ویژه جوانان مناطق مرزی را به یاری کولبران زحمتکش و حمایت و همبستگی با خانواده قربانیان فراخواند و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق کارگران و زحمتکشان خواستار محکومیت قاطع رژیم آخوندی به‌خاطر جنایاتش در حق زحمتکشان ایرانی است.

غارت اموال و اذیت و آزار کاسبکاران مرزی توسط پاسداران

بنا‌ به گزارشات رسیده پاسداران جنایتکار روز دوشنبه 22مرداد 96 با یورش به کاسبکاران مرزی اورامانات در نزدیکی روستای بیرواس، وسایل و کالاهای آنان را غارت و سه رأس از اسبهای آنان را نیز با خود بردند.
لازم به یادآوری است که یکی از مزدوران محلی سپاه پاوه به نام مسلم حیدری نیز با شلیک گلوله یکی از اسبهای کاسبکاران زحمتکش مرزی را کشته و به اذیت و آزار و توهین به کاسبکاران می‌پردازد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/970d6ee9-fb7b-47bf-bdf3-998a2490ed1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات