728 x 90

خودکشی یک دختر ۱۶ساله در سقز

خودکشی در ایران به‌دلیل فشار طاقت‌فرسا
خودکشی در ایران به‌دلیل فشار طاقت‌فرسا
روز پنجشنبه ۲۳شهریور 96 دختری ۱۶ساله در محله بهارستان سقز با حلق‌آویز کردن خود، اقدام به خودکشی کرد و متأسفانه جان باخت. وی اسرا رضایی نام داشت.

طی 48ساعت گذشته علاوه بر این 7دختر و پسر در تهران، ماسال، سقز و نهاوند اقدام به خودکشی کرده و متأسفانه جان باختند.

در تهران روز چهارشنبه 22شهریور دختر جوانی خود را از بالای ساختمان منزل شان در شهرک آتی ساز به پایین پرتاب کرد و به زندگی خود پایان داد. به گزارش رسانه‌های حکومتی ساعت 6بامداد روز چهارشنبه دختر جوان در شهرک آتی ساز مقابل هتل آزادی در تصمیمی ناگهانی از طبقه ۱۶خود را به پایین پرتاب کرد و در دم جان سپرد. منزل این دختر در طبقه ششم قرار داشت.

در تهران هم‌چنین ساعت ۷:۳۰دقیقه صبح روز چهارشنبه کارکنان یک شرکت خصوصی در جاده مخصوص کرج در حال تردد بودند که با جسد جوان 30ساله‌ای که خودکشی کرده بود روبه‌رو شدند.

ساعت ۱۳:۳۰دقیقه روز سه‌شنبه 21شهریور در خیابان ابوذر در منطقه فلاح در تهران مرد 46ساله‌ای خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان باخت.

و ساعت 23سه‌شنبه 21شهریورماه نیز خانواده‌ای در تماس با مأموران پلیس کلانتری 128تهران نو از خودکشی مرد 50ساله‌یی خبر دادند.

در ماسال در استان گیلان روز چهارشنبه 22شهریور جوان 30ساله با حلق‌آویز کردن خود از پشت‌بام مسجد جان باخت. یکی از سرکردگان نیروی انتظامی در گیلان گفت:‌ با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد که این جوان 30ساله با حلق‌آویز کردن خود از پشت‌بام مسجد جان‌باخته است

در سقز نیز: جوان 27ساله‌یی با خودکشی به زندگی خود پایان داد. وی در شهرک زاگرس، محله بهارستان پایین با حلق‌آویز کردن خود دست به خودکشی زد

و در نهاوند نیز مرد 26ساله‌ای با شلیک گلوله خودکشی کرد. وی در یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند در جاده نهاوند-نورآباد با تفنگ خودکشی کرد.

روند افزایش خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها و گسترش آن در میان جوانان ربط مستقیمی به سیاستهای غارتگران رژیم ولایت‌فقیه دارد. آمار سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد. به‌طور متوسط روزانه ١١ نفر در ایران تحت حاکمیت آخوندها، بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78258fc0-35cd-4403-8fd6-f622fbd43834"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات