728 x 90

جمعه بازار تهران، نگرانی آخوند موحدی کرمانی از بازرسی سایتهای نظامی

آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی
آخوند موحدی کرمانی امروز 17شهریور 96 در جمعه‌بازار تهران با نگرانی از بازرسی سایتهای نظامی گفت:
«آمریکا خیلی پرو است، نه تنها ظالم است بلکه پرو هم است و می‌گوید باید اماکن نظامی ایران را بازدید کنیم، شما غلط می‌کنید، شما چه کاره هستید؟ کی به شما چنین اجازه‌ای می‌دهد. این آرزو را به گور خواهید برد. راههای نظارتی بر مراکز هسته‌یی ایران که در برجام تعهد کردیم، کاملاً روشن است و بازرسان آژانس از آن بازدید کرده‌اند و صریحاً گفته‌اند ایران هیچ تخلفی نداشته است. حالا آمانو می‌گوید آژانس می‌تواند از مراکز نظامی بازدید کند که او هم اشتباه کرده است. ایران درباره سلاحهایش وعده نداده و هیچ کشوری نمی‌تواند در زمینه اطلاع از آنها گامی بردارد»

آخوند موحدی کرمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نمایش جمعه تهران از برملا شدن دزدی و فساد سران رژیم فریاد و فغان سرداد و گفت:
«در این فضای مجازی هر کسی هر حرفی می‌خواهد بگوید، می‌گوید آن هم بی‌نام و نشان! می‌گوید فلان مسؤل هزاران دلار دزدیده و یا فردی در کشور چنان و چنین کرده است، اینها ذهن مردم را خراب می‌کنند، مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنند. به مسئولان توصه می‌کنم چشماهیشان را باز کنند، ببینید چه‌ها می‌شود. اگر جواب ندهید مردم فکر می‌کنند راست است و اگر هم بگویند راست است، وامصیبتا. بیایید در تلویزیون شفاف در این زمینه صحبت کنید. مردم را نسبت به نظام بدبین نکنیم.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b56ee31-7cf1-497f-ac1c-cdd21b13924b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات