728 x 90

دخالتهای ایران,تشدید سرکوب ,

اعتراف به عضویت سفیر رژیم در عراق و سوریه و لبنان در نیروی تروریستی قدس

-

نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران
نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران
جواد منصوری، یکی از نخستین فرماندهان سپاه پاسداران و از دیپلوماتهای سابق رژیم، در مصاحبه‌یی با مجله ”رمز عبور “گفته است که عراقچی و بعضی دیگر از دیپلوماتهای ایرانی عضو نیروی تروریستی قدس سپاه هستند.

به گفته منصوری در سال ۱۳۶۴ به دستور خمینی واحد نهضت‌های آزادیبخش از سپاه به وزارت‌خارجه منتقل شد. به گفته او "امکانات در اختیار سپاه بود ولی مدیریتش که کدام گروه را تأیید کنند و به کدام گروه چه امکاناتی را بدهند اصلاً کدام گروه بیاید یا کجا باشد" به وزارت‌خارجه محول شد. ولی بعد از دو سه سال مجدد به سپاه بازگشت و نیروی موسوم به قدس را تشکیل داد.

جواد منصوری در پاسخ به مصاحبه‌کننده که می‌گوید: "بعضی‌ها از جمله آقای عراقچی سابقه نیروی قدس را دارند و نیروی قدس آنها را به وزارت‌خارجه معرفی کرده است" پاسخ می‌دهد: "اصلا عضو آنجا هستند".

منصوری در این مصاحبه می‌افزاید: "یعنی الآن سفیر ما در عراق و سفیر قبلی عضو نیروی قدس هستند. لبنان و سوریه هم همینطور".

لازم به توضیح است که نیروی تروریستی قدس شاخه نظامی برون مرزی سپاه پاسداران جهل و جنایت است که فرمانده آن، قاسم سلیمانی جنایتکار است که هم‌اکنون در درگیریهای سوریه و عراق و.. حضور دارند.

نیروی تروریستی قدس در لیست سیاه آمریکا و اروپا قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fcc4f97-c6f5-480b-8e06-8c2ce8792165"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات