728 x 90

جنایت شبه‌نظامیان اسد «شبیحه» در سوریه - کشتن ۱۸تن از مردم سوریه با چاقو و ساطور

جنایت شبه نظامیان اسد
جنایت شبه نظامیان اسد
شبه‌نظامیان تحت‌امر رژیم سوریه معروف به «شبیحه» در مناطق تحت کنترل رژیم در حومه حما جنایت دیگری مرتکب شدند.

اورینت ۱۴شهریور ۹۶ گزارش کرد این شبه‌نظامیان ۱۸شهروند سوریه از جمله ۴زن و ۷کودک را در حین کار کشاورزی در مزرعه‌ای نزدیک روستای هوات در مناطق تحت کنترل رژیم سوریه به‌قتل رساندند.

آنان این جنایت را زمانی انجام دادند که یک جنازه از نیروهای خودشان را در نزدیک این روستا پیدا کردند و به این بهانه به روستا یورش برده و همه شهروندان بی‌سلاح را جمع کردند و قربانیان خود را با چاقو و ساطور کشتند.

بیشتر بخوانید:‌

رژیم ایران حقوق ماهانه بسیاری از کادرهای ارتش اسد و شبه‌نظامیان شبیحه را تأمین می‌کند

مؤسسه الشرق‌الاوسط (خاورمیانه) در گزارشی اعلام کرد رژیم ایران از زمان شروع انقلاب سوریه در سال ۲۰۱۱حقوق ماهانه ۸۶هزار کادر ارتش رژیم اسد را تأمین می‌کند.

العربیه ۲۹تیر ۹۶ به‌نقل از این مؤسسه افزود که تهران هم‌چنین حقوق نیروهای شبه‌نظامی وابسته به رژیم اسد موسوم به «شبیحه» را نیز می‌پردازد چون رژیم اسد بعد از ۶سال جنگ در شرایط مالی و اقتصادی فاجعه‌باری به‌سر می‌برد.
سازمان ملل می‌گوید منابع مالی رژیم اسد به نسبت ۹۴درصد کاهش یافته است و پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از خسارات مالی بالغ بر ۲۲۶ملیارد دلار بین سالهای ۲۰۱۱تا ۲۰۱۵ است.
با این وجود به‌دلیل حمایت مالی از طرف روسیه و ایران رژیم سوریه توانسته است بعضی از نیازهای اساسی ارتش و کارمندان خود را تأمین کند.

درهم کوبیدن مراکز تجمع شبه‌نظامیان رژیم ایران و شبیحه اسد در حومه حما

رزمندگان ارتش آزادی سوریه در ادامه نبردهای خود با مزدوران رژیم ایران و شبیحه اسد، مواضع و مکانهای تجمع آنها در شهر حلفایا را با موشکهای فیل در هم کوبیدند. رزمندگان هم‌چنین در یک عملیات دیگر، پایگاههای عناصر اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران در شهر سحلب را با موشکهای گراد هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed158413-12d7-4bcf-bf0b-8dfc9ced6fc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات