728 x 90

تجمع اعتراضی اقشار مختلف میهنمان در تهران، خرمشهر، رامیان و دهدشت

تجمع  اعتراضی کشاورزان روستای حمزه‌خانی منطقه کاکان در کهگيلويه و بويراحمد
تجمع اعتراضی کشاورزان روستای حمزه‌خانی منطقه کاکان در کهگيلويه و بويراحمد
اقشار مختلف میهنمان روز یکشنبه دوازدهم شهریور 96 در تهران، خرمشهر، رامیان و دهدشت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
در تهران بیش از سیصد تن از معلمان و کارگران و فعالان دانشجویی با صدور بیانیه مشترکی احضار محمود بهشتی لنگرودی عضو کانون صنفی معلمان تهران و علی نجاتی عضو هیأت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه را محکوم و خواهان توقف فوری احضار و بازداشت فعالان صنفی شدند. آنان هم‌چنین خواهان پایان دادن فوری به چرخه سرکوب و احضار و بازداشت فعالان صنفی شدند.

در رامیان در استان گلستان کارگران معدن ملچ آرام در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق و پرداخت ناقص حق بیمه برای دومین روز متوالی دست از کار کشیده و مقابل فرمانداری رژیم در این شهر به اعتصاب خود ادامه دادند.

در خرمشهر جمعی از کارگران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن ماهها حقوق مقابل ساختمان شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد رانندگان برون شهری در اعتراض نداشتن استراحتگاه مناسب، عدم حصارکشی ترمینال در پایانه مسافربری مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در این استان هم‌چنین جمعی از کشاورزان روستای حمزه‌خانی منطقه کاکان به‌نمایندگی از طرف ۶۰کشاورز در مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویر احمد در اعتراض به قطع آب باغهای خود تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/496949e5-f777-4c15-aa63-2c4754c70cfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات