728 x 90

اعتراف عضو شورای قلابی شهر اصفهان:‌ نیم میلیون حاشیه نشین در اصفهان زندگی می‌کنند

حاشیه نشین محروم
حاشیه نشین محروم
کوروش محمدی عضو شورای قلابی شهر اصفهان اعتراف کرد: اصفهان به شرایط فاجعه‌آمیزی در حوزه انسانی نزدیک می‌شود، ما اکنون نیم میلیون نفر حاشیه‌نشین داریم که آمار بسیار بالایی است.

وی که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس مصاحبه می‌کرد افزود:‌ بسیاری از جمعیت حاشیه‌نشین اصفهان هیچ حس تعلقی نسبت به اصفهان ندارند، علت این است که این افراد نمی‌توانند هم‌چون دیگر شهروندان از خدمات و امکانات اصفهان استفاده کنند. نتیجه این مسائل افسارگسیختگی در ساختارهای اجتماعی است که در حوزه مدیریت شهری به آن توجه نکرده‌ایم.

این کارگزار رژیم هم‌چنین اعتراف کرد: صنعت گردشگری ما کجاست، ما درصد ناچیزی را از صنعت گردشگری کسب می‌کنیم و این یک پارادوکس است.

با گذشت بیش از سه دهه از حاکمیت فاسد آخوندها، گسترش حاشیه نشینی به‌ویژه در حاشیه کلان شهرها آن چنان وسعت بی‌سابقه‌یی به خود گرفته است که نشان‌دادن یک تصویر واقعی و همه‌جانبه از ابعاد این فاجعه ملی بسیار دشوار و گاه حتی ناممکن به‌نظر می‌آید.

سایت پاسدار رضایی به نام تابناک ۱۶تیر ۹۵ درباره حاشیه نشینی در اصفهان نوشت: «اصفهان به‌عنوان یکی از کلان‌ شهرهای بزرگ کشور هر روز طعم حاشیه‌نشینی و مشکلات آن را بیش از گذشته می‌چشد. طبق برآوردها حاشیه‌نشینی امان از هفت منطقه شهری اصفهان (۱۲، ۸، ۱۳، ۱۰، ۱۵، ۷و ۱۴) ربوده است.
حاشیه‌نشینی اصفهان امروز کم کم از یک معضل محله‌ای به یک معضل شهری بدل شده و به قدری بزرگ، آشکار و گسترده شده است که باید به‌عنوان معضلی کشوری مطرح شود.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کابینه آخوند روحانی به ۱۹میلیون حاشیه نشینی در ایران تحت حاکمیت آخوندها اعتراف کرد. وی روز پنجشنبه ۱۵تیر ۹۶ درجلسه‌یی گفت وضعیت زندگی شهروندی در ایران مناسب نیست. حاشیه نشینی فقط به سیستان و بلوچستان اختصاص ندارد اکنون جمعیت شهری ایران حدود ۵۹میلیون نفر است که ۱۹میلیون نفر آنان معادل ۳۵درصد حاشیه نشین و بدمسکن ساکن در بافتهای فرسوده هستند.

یورش همه‌جانبه و ابعاد وحشتناک پدیده شوم حاشیه نشینی که تماماً محصول سیاستهای ضدملی و وطن‌فروشانه آخوندها می‌باشد آنزمان بهتر روشن خواهد شد که یادآور شویم بر اساس اعتراف مؤسسه ملی مطالعات جمعیتی رژیم آخوندی بیش از ٤٠ هزار روستای کشور در سالیان اخیر خالی از سکنه شده‌اند و در حاشیه کلان شهرهای میهن اشغال شده سکنی گزیده‌اند. این اقشار زحمتکش و ستمدیده در حالی مجبور به ترک روستاهای خود می‌شوند که در نتیجه سیاستهای غارتگرانه باندهای مافیایی آب در رژیم مجبور به ترک روستاهای خود و با امید به کسب شغل به حاشیه شهرها کوچ کرده‌اند اما چون کاری وجود ندارد، بناچار به جرگه گروه‌های فقیر اضافه شده‌اند.

وزیر راه کابینه آخوند روحانی گفت:‌ آمار سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۰نشان می‌دهد که جمعیت روستاهای کشور ۲درصد کاهش پیدا کرده و به جمعیت شهرها ۲درصد افزوده شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed0b6ab0-0836-4d4f-9103-b7ddcb41d939"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات