728 x 90

تجمع اعتراضی بازنشستگان فولاد در مقابل مجلس ارتجاع

تجمع اعتراضی بازنشتگان صنایع فولاد
تجمع اعتراضی بازنشتگان صنایع فولاد
جمعی از بازنشستگاه فولاد کشور روز دوشنبه 6شهریور 96 در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود در مقابل مجلس ارتجاع دست به تجمع زدند.

تجمع‌کنندگان با خود پلاکاردهایی حمل می‌کردند که در آنها خواستار پرداخت به موقع حقوق و موقعات خود بودند و نسبت به انتزاع صندوق بازنشستگی فولاد از وزارت صنعت و معدن که سرگرانی برای آنها به بار آورده اعتراض داشتند.

خاطر نشان می‌شود که بازنشستگان فولاد سالهاست که به‌خاطر پرداخت نشدن به موقع حقوق و مزایای خود و مشکلات معیشتی دست به اعتراض زده‌اند.

پیشتر صبح روز یکشنبه 5شهریور 96 نیز بازنشستگان صنعت فولاد که از شهرهای مختلف به تهران آمده بودند در مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

این گروه از بازنشستگان که از کرمان، اصفهان، مشهد، مبارکه، زیراب، طبس، سمنان، شاهرود، سنگرود راهی تهران شده‌اند، خواهان پرداخت به موقع حقوق و هزینه‌های درمانی خود هستند.

آنها در توضیح مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر مستمری مرداد ماه ما به تأخیر افتاده و در عین‌حال از سال ۹۱ تاکنون بخشی از مطالبات مربوط به اجرای احکام معلق شده حق سرپرستی و حق سختی کارمان پرداخت نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0849e312-61cf-43d7-bda3-0eb8fa8c9069"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات