728 x 90

حمایت زندانی سیاسی آرش صادقی از زندانیان اعتصابی در زندان گوهردشت کرج

آرش صادقی
آرش صادقی
زندانی سیاسی آرش صادقی با انتشار نامه‌ای حمایت خود را از زندانیان سیاسی در اعتصاب‌غذا در زندان گوهردشت اعلام کرد.

وی در بخشی از نامه‌اش آورده است ”مطلع شدم بیش از بیست روز است که زندانیان سیاسی سالن ۱۲رجایی شهر با ضرب ‌و شتم به سلولهای انفرادی و بعد از آن به سالن ۱۰منتقل شده‌اند.

سالنی که بیش از ۴۰دوربین در آن وجود دارد و شرایط فوق امنیتی بر آن حاکم است.

در جریان جابه‌جایی این زندانیان گارد زندان اقدام به مداخله و ضرب ‌و شتم شماری از زندانیان کرده است. این در حالیست که وسایل شخصی و حتی داروهای زندانیان توسط مسئولان زندان ضبط شده و با گذشت بیش از ۲۰روز در اختیارشان قرار نگرفته است“.

آرش صادقی در ادامه با اشاره به دیکتاتوری حاکم بر ایران می‌نویسد ”ولی شوربختانه در برخی از کشورها از جمله ایران قانون اساسی برای ایجاد یک دیکتاتوری قانونی تبیین شده است.

مثال این مدعا بازداشت گسترده فعالان سیاسی، مدنی، عقیدتی و برگزاری دادگاههای چند دقیقه‌ای و صدور احکام سنگین برای این عزیزان است“.

وی در پایان نامه خود را این‌گونه خطاب به زندانیان اعتصابی به پایان می‌برد ”برادرانم در زندان رجایی شهر: فروزانی مشعل آزادی و خرد و دفاع از کرامت و حرمت انسانی، بهایی دارد، به امید روزی که دیگر شاهد تعرض به ساحت انسانیت نباشیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02c70ddb-ec26-4853-955e-089cf8e74157"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات