728 x 90

تجمع اعتراضی کسبه ساختمان پلاسکو

تجمع کسبه معترض ساختمان پلاسکو در میدان منیریه
تجمع کسبه معترض ساختمان پلاسکو در میدان منیریه
کسبه پاساژ پلاسکو برای چندمین بار در ماه‌های اخیر مقابل ساختمان این پاساژ تجمع کردند.

صبح امروز دوشنبه 30مرداد 96 کسبه ساختمان پلاسکو در اعتراض به عدم رسیدگی کارگزاران رژیم در بازسازی این ساختمان و پرداخت خسارات وارده به صاحبان مجتمع دست به تجمع اعتراضی زدند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا به‌نقل از رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان، دلیل اصلی تجمع اخیر کسبه پلاسکو پیگیری بحث ساخت این پاساژ از سوی بنیاد مستضعان بوده است.

مجتبی درودیان با بیان این مطلب که کسبه این پاساژ به مدت هفت ماه در کسب و کار خود دچار مشکل شده و درآمد ندارند گفت: «در این زمینه نامه‌های مکتوبی نیز به بنیاد مستضفعان ارسال شده است»
در تجمع امروز پلاسکونشینان حدود ۶۰۰نفر حضور داشتند 
در تجمع امروز پلاسکونشینان حدود ۶۰۰نفر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی کسبه پلاسکو

صبح روز یکشنبه 11تیر 96 کسبه ساختمان پلاسکو در اعتراض به عدم رسیدگی کارگزاران رژیم در بازسازی این ساختمان و پرداخت خسارات وارده به صاحبان مجتمع دست به تجمع در مقابل بنیاد موسوم به مستضعفان زدند.

کسبه ساختمان پلاسکو که اکنون شش ماه از آتش‌سوزی و از بین رفتن تمام داراییهایشان می‌گذرد از ساعت 9 صبح با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به شرایط به‌وجود آمده برایشان با تجمع در مقابل ساختمان بنیاد موسوم به مستضعفان خواستار مقاوم‌سازی 286پلاک سالم و ساخت هرچه زودتر قسمت تخریب شده شدند.

خاطر نشان می‌شود که این تجمع اعتراضی چهارمین تجمع کسبه این مجتمع تجاری در ماه اخیر بوده است. بنیاد موسوم به مستضعفان که مالکیت این ساختمان را بر عهده دارد تاکنون هیچ اقدامی جهت رسیدگی به خسارات و یا ساخت واحدهای از بین رفته نکرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/356f34d2-ba7a-42c6-a1d1-22d6de87de54"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات