728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,تغيير سياستهاى دولت آمريكا در قبال رژيم ايران,

هافینگتون پست: ملاقات سناتورهای ارشد آمریکایی با رهبر اپوزیسیون ایران در آلبانی

-

دیدار مریم رجوی با هیأت عالیرتبهٴ سنای آمریکا
دیدار مریم رجوی با هیأت عالیرتبهٴ سنای آمریکا
هافینگتون‌پست 21مرداد 96: سناتورهای ارشد آمریکا با رهبر اپوزیسیون ایران ملاقات می‌کنند.
رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران با هیأت عالیرتبهٴ سنای آمریکا ملاقات کرد. دو طرف وضعیت اعضای مجاهدین خلق در آلبانی و تحولات اخیر در ایران و خاورمیانه را مورد بحث قرار دادند.
در حالی که ماه اوت به نظر می‌رسد زمان غیرفعال سال برای سیاست باشد، اما این امر در ارتباط با (رژیم) ایران و تحولات گسترده گوناگونی که در اطراف پرونده جنجالی بین‌المللی آن وجود دارد، کاملاً برعکس بوده است.

روز ۱۲اوت ۲۰۱۷ یک هیأت عالیرتبه از سناتورهای آمریکایی به تیرانا پایتخت آلبانی سفر کرد و با مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران ملاقات کرد.
این هیأت سناتورها، شامل سناتور روی بلانت معاون رئیس کنفرانس جمهوریخواهان و عضو کمیته‌های تخصیص (بودجه) و گزینش اطلاعات و قوانین سناتور جان کورنین ناظم اکثریت (حزبی) و عضو کمیته قضایی با اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در پایتخت آلبانی ملاقات کردند.
شورای ملی مقاومت یک ائتلاف سیاسی است که خواستار تغییر رژیم ایران است و تهدید اصلی آخوندهای (حاکم بر) تهران به‌شمار می‌رود.
«هیأت (سنای آمریکا) به ریاست سناتور بلانت انتقال امن و سلامت تمامی ساکنان کمپ لیبرتی را به خارج عراق تبریک گفت و برای آنها در مبارزهٴشان برای (استقرار) دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران آرزوی موفقیت کرد».
(مریم) رجوی مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سنای آمریکا به‌ویژه سناتور بلانت در رابطه با حفاظت از هزاران نفر از اعضای مجاهدین خلق در عراق و انتقال امن آنها به آلبانی ابراز داشت.
سناتور بلانت در میان چندین شخصیت آمریکایی از جمله مقامات پیشین ارشدی بود که در بریفینگ ژوئیه 2014 قویاً نقش مخرب (رژیم) ایران در عراق را محکوم کرده بود.
بازدید بسیار مهم روز شنبه توسط سناتورها در زمانی انجام می‌شود که واشینگتن تحریم‌های جدیدی را علیه (رژیم) ایران به‌خاطر برنامه موشک بالیستیکی و حمایت آن از تروریسم و نقض حقوق‌بشر وضع کرده است.
سپاه پاسداران اکنون در معرض تحریم‌ها تحت فرمان اجرایی ۱۳۲۲۴و به‌خصوص به‌عنوان تروریست جهانی لیست‌گذاری شده است.
تحلیلگران معتقدند این بازدید پیامی قوی به (رژیم) تهران می‌فرستد که چگونه شورای ملی مقاومت از خلال اجماعی فزاینده در کنگره به‌خاطر ضرورت پذیرش سیاست تغییر رژیم ایران، حمایت کسب می‌کند.
سال گذشته در همین ایام آخوندهای حاکم بر ایران به نظر می‌رسید مصمم به تضعیف و نابودی سازمان مجاهدین بودند. یک سال بعد جریان برگشت و این اپوزیسیون ایران است که اکنون در موضع تهاجمی قرار دارد.
 
العربیه 22مرداد 96: هیأتی از اعضای سنای آمریکا، با مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران ملاقات کرد. بنا‌ به اطلاعیهٴ دبیرخانه شورای ملی مقاومت این هیأت در جریان ملاقات اوضاع مجاهدین خلق در آلبانی و آخرین تحولات ایران و منطقه را مورد بحث و گفتگو قرار دادند و هم‌چنین در مورد راه‌حلهای پایان دادن به بحرانهای جاری در منطقه که از تغییر دموکراتیک در ایران می‌گذرد گفتگو کردند.
خانم رجوی از سناتورهای آمریکایی به‌خاطر مواضع قاطع آنها در قبال رژیم ایران به‌خصوص نامگذاری سپاه پاسدران رژیم ولایت فقیه و تصویب تحریم‌های جدید علیه سپاه و سردمداران رژیم به‌خاطر نقض حقوق‌بشر، پروژه‌های موشکی و صدور تروریسم، قدردانی کرد.
خانم رجوی تصریح کرد: برخلاف تبلیغات حامیان رژیم، استبداد مذهبی حاکم از درون بسیار پوسیده و شکننده است و اگر حمایت‌های خارجی و به‌ویژه سیاست مماشات در آمریکا و اروپا نبود این رژیم تا این اندازه دوام نمی‌آورد.
رهبر اپوزیسیون ایران گفت که «تغییر رژیم در ایران یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، این تغییر در دسترس است. یک آلترناتیو معتبر و دموکراتیک وجود دارد».
«مترادف‌دانستن تغییر رژیم و دموکراسی برای ایران با جنگ و بی‌ثباتی در منطقه، فریب محض است و منشأ آن تبلیغات لابی‌های رژیم ایران در پایتختهای غربی است».
وی افزود: «رژیم و پشتیبانان و لابی‌های آن، واقعیت را دجالانه و به تعمد، معکوس جلوه می‌دهند تا مردم ایران و این منطقه از جهان را سزاوار فاشیسم دینی و بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام قلمداد کنند. در حالی‌که سرنگونی این رژیم در واقع لازمه پایان‌یافتن بحران و جنگ در منطقه است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f146dbd-ced1-4bed-be39-b70f68fcd312"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات