728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,حمايت جهاني از مقاومت ایران,

واکنشهای هراس‌آلود حکومت آخوندی نسبت به دیدار هیأت سنای آمریکا با مریم رجوی

-

دیدار مریم رجوی با هیأت سنای آمریکا در تیرانا
دیدار مریم رجوی با هیأت سنای آمریکا در تیرانا
خبرگزاری صدا و سیمای رژیم آخوندی ۲۲مرداد ۹۶: هیأتی از سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی... . در تیرانا، پایتخت آلبانی دیدار و گفتگو کردند.‌ سناتور بلانت از کسانی بود که در انتقال سریع اعضای سازمان (مجاهدین) به پایگاه نظامی سابق آمریکا به نام کمپ لیبرتی در نزدیکی پایتخت عراق نقش مهمی داشت.

چندسال قبل، سناتور بلانت، جان مک‌کین و سناتور کارل لوین از جان کری، وزیر امور خارجه پیشین، خواستند حمایت از کمپ لیبرتی و تسریع در انتقال و استقرار ساکنان کمپ به کشورهای خارج از عراق، از جمله ایالات متحده را در دستور کار قرار دهد.

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۲مرداد ۹۶: دیدار سناتورهای آمریکایی با مریم رجوی در آلبانی:‌ هیأتی از سنای آمریکا در یک اقدام ضدنظام با مریم رجوی در کشور آلبانی دیدار و گفتگو کردند. سناتور «روی بلانت» نایب‌رئیس کنفرانس جمهوریخواهان در سنا، ریاست این هیأت را بر عهده داشته است؛ «جان کورنین» سناتور ارشد جمهوریخواه از ایالت تگزاس و سناتور «تـام تیلیس» دیگر عضو حزب جمهوریخواه نیز سناتور بلانت را در این سفر همراهی کرده‌اند.

در دیدار سناتورهای ایالات متحده با مریم رجوی، او از آنچه در بیانیه (مجاهدین) «مواضع قاطع» قانونگذاران آمریکا در قبال ایران و تحریمهای جدید علیه سپاه پاسداران و مقامات حکومت ایران توصیف شده، استقبال کرده‌ است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6992a9ff-8967-4e7e-8692-428d498d1716"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات