728 x 90

شکنجه زندانی سیاسی سهیل عربی در زندان اوین

شکنجه زندانی سیاسی سهیل عربی در زندان اوین
شکنجه زندانی سیاسی سهیل عربی در زندان اوین
روز دوشنبه 23مرداد 96 بر اساس گزارشهای دریافتی، شکنجه‌گران زندان اوین، زندانی سیاسی سهیل عربی را مورد شکنجه قرار دادند. وی در سلول انفرادی بند دو-الف سپاه پاسداران در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد.
سهیل عربی چهارمین سال حبس خود را در اوین سپری می‌کند. وی در روزهای اخیر همزمان با بازداشت همسرش به بند ۲الف سپاه پاسداران در زندان اوین منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازداشت نسترن نعیمی، همسر زندانی سیاسی سهیل عربی

مأموران اطلاعات آخوندی ساعت یازده صبح روز سه‌شنبه 10مرداد ماه 96 با مراجعه به منزل نسترن نعیمی، همسر زندانی سیاسی سهیل عربی، او را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند. گفته می‌شود تاکنون هیچ اطلاعی از وی در دست نیست.

تأیید حکم اعدام زندانی سیاسی سهیل عربی

بنا‌ به گزارشهای دریافتی دیوان عالی آخوندها حکم اعدام سهیل عربی یکی از کاربران فیس‌بوک را که اقدام به انتشار مطالبی در فیس بوکش کرده بود تأیید کرده است. این زندانی سیاسی که در حال حاضر در بند 350زندان اوین محبوس است این اتهامات را رد کرده است اما دیوان عالی رژیم که هدفش افزایش سرکوب و اعدام جوانان است این حکم را تأیید کرده و آن را برای اجرا به دایره اجرای احکام ارسال نموده است. پس از ارسال حکم، این زندانی سیاسی در آستانه اعدام قرار گرفته است.

سهیل عربی با توجه به حرفه‌اش که عکاسی بوده، در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک فعال بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e530722-5ff8-4b0f-a293-850f7e3d5ee0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات