728 x 90

رادیو بین‌المللی فرانسه: مریم رجوی با هیأتی عالیرتبه از سنای آمریکا در آلبانی دیدار کرد

دیدار مریم رجوی با هیأتی عالیرتبه از سنای آمریکا در آلبانی
دیدار مریم رجوی با هیأتی عالیرتبه از سنای آمریکا در آلبانی
رادیو بین‌المللی فرانسه روز یکشنبه گزارش داد:‌ «مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران، روز شنبه ۲۱مرداد 96، با یک هیأت عالیرتبه از سنای آمریکا در مقر مجاهدین در "تیرانا" پایتخت آلبانی دیدار و گفتگو کرد. وضعیت اعضای مجاهدین در آلبانی، آخرین اوضاع ایران و منطقه، و راه‌حل‌های پایان دادن به بحران در منطقه، از محورهای این گفتگو عنوان شده است. در این دیدار سناتورهای آمریکایی از انتقال ساکنان کمپ "لیبرتی" در عراق به آلبانی استقبال کردند. هم‌چنین مریم رجوی از سناتورهای آمریکایی به‌خاطر "مواضع قاطع آنها در قبال رژیم ایران" به‌ویژه تصویب تحریم‌های جدید علیه سپاه و رژیم ایران تقدیر کرد.

مریم رجوی گفت:‌ تغییر رژیم در ایران یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، این تغییر در دسترس است. یک آلترناتیو معتبر و دموکراتیک وجود دارد. مترادف دانستن تغییر رژیم و دموکراسی برای ایران با جنگ و بی‌ثباتی در منطقه، فریب محض است و منشأ آن تبلیغات لابیهای رژیم ایران در پایتختهای غربی است.

پرزیدنت شورای ملی مقاومت بر ضرورت اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدور آن از سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه، اتخاذ تدابیر فوری برای حسابرسی از این رژیم به‌خاطر اعدامهای گسترده به‌ویژه قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c893f744-c481-42e5-83d8-695ad37de483"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات