728 x 90

نگرانی دادستان کل رژیم نسبت به تحریمها و نفوذ دشمن

آخوند محمد‌جعفر منتظری دادستان کل ارتجاع
آخوند محمد‌جعفر منتظری دادستان کل ارتجاع
آخوند محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم نگرانی خود را نسبت به افزایش تحریمها و نفوذ دشمن نشان داد و گفت:‌ دشمن از راههای گوناگون به‌دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام است... نخست از طریق توطئه‌های بیرونی مانند تحریم‌هایی که علیه کشور ما به کار می‌برند و جوسازی تحت عنوان حقوق‌بشر.

وی با نگرانی افزود: نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به‌شدت در حال برنامه‌ریزی است.

 

بيشتر بخوانيد:
فواد ایزدی: هدف آمریکا از تحریم جدید، مدیریت کشورهای منطقه علیه ایران است

روز 15مرداد 96فواد ایزدی کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی در یک همایش ضد حقوق‌بشر با ابراز نگرانی از مصوبه تحریم آمریکا، یکسویه شدن کشورهای منطقه ضد رژیم و گلایه از کشورهای اروپایی که چرا فقط لبخند می‌زنند گفت: «فرانسه کشوری که اینهمه رابطه اقتصادی با ایران بعد از برجام پیدا کرد، اینگونه از مخالفان نظام و (مجاهدین) حمایت و برگزاری مراسمی را برای آنها میزبانی می‌کند».

خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌نقل از این عامل حکومتی نوشت: «پیش از برجام، قانون تحریمی زیادی داشتیم اما بعد از برجام این پرسش وجود دارد که چه کسی تحریم نمی‌شود؛ طبق این قانون، خود رئیس‌جمهور هم حتی قابلیت تحریم پیدا می‌کند».

فواد ایزدی در پایان صحبتش از این‌که میدان مانوری برای رژیم باقی نمانده در ناامیدی، گفت: «آمریکا ما را در لیست کشورهای دشمن قرار داده است و اگر در این لیست باشیم چه امتیاز بدهیم و چه ندهیم فرقی ندارد».

آخوند جنتی: اگر تحریمها بخواهد اعمال شود، مشکلاتی به‌وجود می‌آورد
آخوند جنتی، دبیر شورای نگهبان ارتجاع، با ابراز وحشت از پیامدهای تحریمهای جدید آمریکا گفت: این تحریم که از آن به‌عنوان تحریم بی‌سابقه در تاریخ تعبیر می‌شود، تحریم جامع و کاملی است که اگر به این صورت بخواهد اعمال شود و پیش برود مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد.
وی افزود: دشمنان می‌خواهند با این تحریمها سپاه پاسداران را محدود کنند. عمده نظر آنها، همین است و این نکته باید برای مردم، روشن شود که مسأله، براندازی نظام است و همه این کارها مقدمه این هدف است. هدف دیگر هم این است که قدرت رهبر را بگیرند. زیرا او در عراق و سوریه و جاهای دیگر نقش‌آفرینی می‌کند و دشمنان می‌خواهند این قدرت را بشکنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/522c4f14-f39a-4bca-902b-12fab13a8f56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات