728 x 90

ادامه پیروزیهای ارتش ملی یمن در شمال غربی این کشور

نبردهای ارتش ملی یمن علیه شبه‌نظامیان حوثی
نبردهای ارتش ملی یمن علیه شبه‌نظامیان حوثی
تصرف پادگان خالد بن ولید، روحیه نیروهای ارتش ملی یمن را بالا برده است. به‌طوری‌که تهاجم را ادامه داده و از موفقیت استفاده می‌کنند. در سلسله حملات جدید در جبهه شهرستان موزع نیروهای ارتش ملی یمن با پشتیبانی ائتلاف تعداد زیادی از شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح را از پای درآوردند.

تلویزیون اسکای نیوز 14مرداد 96:
منابع نظامی در یمن گفتند هواپیماهای ائتلاف عربی شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح در شهرستانهای موزع، مقبنه و مخا در غرب تعز را بمباران کردند. در جریان این حملات هوایی که مراکز تجمع شبه‌نظامیان را هدف قرار داد، ۱۲تن از آنها کشته و تعدادی نیز زخمی شدند. در همین حال، ارتش ملی به تقویت مواضع و نیروهای خود در مسیر پیشروی به سمت شهرستان موزع، پرداخت. هدف آنها پاکسازی مسیر و پیشروی به سمت شهرستان مقبنه برای تسلط بر دو راهی وازعیه است که شبه‌نظامیان حوثی برای امدادرسانی به عناصر خود در این منطقه از آن استفاده می‌کنند.
تسخیر پادگان خالد‌بن ولید
تسخیر پادگان خالد‌بن ولید 

 

خبرنگار تلویزیون اسکای نیوز در یمن می‌گوید:
به‌دنبال تسخیر پادگان خالد بن ولید توسط ارتش ملی رویارویی در مناطق غربی افزایش یافته و مناطقی در غرب تعز به تصرف ارتش ملی در آمده است. نیروهای ائتلاف با حملات هوایی، مواضع و تجهیزات حوثیها و عناصر دیکتاتور مخلوع را هدف قرار دادند. شهرستان مقبنه دومین هدف برای ارتش ملی در این منطقه است. نیروهای دولتی با تأمین امنیت پادگان خالدبن ولید، بر مناطق اطراف نیز مسلط شده و پیشروی به سمت منطقه برح از توابع شهرستان مقبنه را ادامه می‌دهند. منطقه برح بعد از سقوط پادگان خالد، مهمترین مرکز نظامی برای حوثیها محسوب می‌شود به همین خاطر شبه‌نظامیان زیادی را از سایر مناطق در غرب تعز به اینجا آورده و متمرکز کرده‌اند.
 ادامه نبرد در منطقه تعز
 ادامه نبرد در منطقه تعز

درگیریها در منطقه صلو جریان دارد. شبه‌نظامیان حوثی علیه نیروهای دولتی دست به حمله زدند اما ناکام ماندند. هواپیماهای ائتلا ف نیز با انجام 5حمله هوایی مواضع و مراکز تجمع شبه‌نظامیان را بمباران کردند. در جریان این نبردها ۲۰تن از شبه‌نظامیان کشته و ۴خودرو نظامی آنها نیز منهدم گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f107bfd9-b104-4f82-9dca-845c491404b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات