728 x 90

متلاشی شدن یک باند قاچاق انسان از ایران توسط پلیس اسپانیا

متلاشی شدن یک باند قاچاق انسان
متلاشی شدن یک باند قاچاق انسان
بنا‌ به گفته پلیس اسپانیا این نیرو توانست پس از یک‌سال تعقیب و مراقبت یک باند قاچاق انسان که شهروندان ایرانی را به انگلستان قاچاق می‌کرد متلاشی کند.

یوروپل، پلیس اروپا نیز در تأیید این مسأله اعلام کرد: ”بیش از صد نفر در عملیات متلاشی کردن این باند بازداشت شده‌اند، عملیاتی که حدود یک سال طول کشیده است و شخصی که مظنون به رهبری باند است در حالی که قصد داشت به برزیل فرار کند، در فرودگاه هیترو لندن بازداشت شد“.

بر اساس همین گزارش این باند که مقر آن در مالاگای اسپانیا قرار داشت در ازای دریافت 25هزار یورو از هر مسافر ایرانی به آنان گذرنامه جعلی اسپانیایی می‌داده است و آنان را به انگلستان منتقل می‌کرده است.

در این عملیات که با همکاری پلیس انگلستان و یوروپل و پلیس اسپانیا انجام شد ۱۴عضو باند، ۴۲نفر که گذرنامه‌های اسپانیایی خود را به باند فروخته بودند، و همین طور ۴۴ایرانی که گذرنامه‌های جعلی داشتند در چند فرودگاه مختلف در اروپا بازداشت شدند.

پلیس می‌گوید در جستجوی اماکن مورد استفاده اعضای باند مدارک و ابزارهای مختلف مرتبط با جعل و قاچاق انسان، و همچنین چند قبضه سلاح گرم پیدا شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3946f431-11cc-41fb-9e3e-e5dc62528fbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات