728 x 90

لرزه‌های سرنگونی و هراس رژیم از تهاجم ارتش آزادی - ۲۹سال پس از عملیات کبیر فروغ جاویدان + فیلم

عملیات فروغ جاویدان در سال 67
عملیات فروغ جاویدان در سال 67
تا قبل از عملیات فروغ جاویدان در سال 67 سازمان مجاهدین 104حرکت نظامی علیه نظام انجام داد که دو عملیات آفتاب و چلچراغ موفق‌ترین آنهاست.

سازمان با حمله سریع به مهران در عملیات چلچراغ توانست بر آن مسلط شود و غنائم خوبی به ارمغان آورد اینها مجموعاً نظام را به این نتیجه می‌رساند که به قطعنامه 598تن دهد.

 

تلویزیون رژیم -شبکه یک – ۹مرداد 1396
گوینده: رجوی رسماً وارد خاک عراق شد و تشکیل ارتشی به‌نام آزادیبخش رو پایه نهاد بر اساس همان شعار قبلی که اگر رژیم ایران را وادار به صلح کنیم سیستماتیک از درون فرو خواهد پاشید.

کوشکی: سال 65 رسماً به تعبیر خود رجوی پرواز به سوی میهن رو منتهی از پاریس به بغداد انجام می‌دهند و پرواز رهایی به تعبیر خودشون نیروها رو از سراسر ایران فراخوان می‌کنند به‌طور قاچاق از مرز پاکستان از مرز ترکیه جذب می‌کنند باقیمانده نیروهایی که در ایران داشتند یا در اروپا پناهنده بودند و یک یگان چند هزار نفری چهار پنج هزار نفری رو چون نیروها مرتب نوسان داشت تأسیس می‌کنند به اسم ارتش آزادیبخش.

گوینده: از سال 63 تا عملیات مرصاد در سال 67 فرقه منافقین 104حرکت نظامی علیه نیروهای ایرانی انجام داد که دو عملیات آفتاب و چلچراغ تا پیش از فروغ جاویدان موفق‌ترین آنهاست.

در عملیات آفتاب نیروهای سازمان به خط پدافندی گردان 307ژاندارمری و لشگر 77خراسان حمله کردند و با پوشیدن لباس درجه‌داران ارتش و گفتگو به زبان فارسی موجب سرگشتگی نیروهای ایرانی و ناتوانی در تشخیص مواضع خودی از دشمن شده و به فروپاشی نظامی گردان 307 ژاندارمری می‌انجامد.

درجه‌دار اسیر شده در آفتاب: جمعی ناحیه ژاندارمری خوزستان که در مورخه 8 یک 67 به‌دست برادران مجاهد در منطقه فکه اسیر شدم.

گوینده: این درحالیست که در عملیات آفتاب برای سازمان اسرا و غنائم قابل توجهی به‌وجود آمد. 

 مسعود رجوی: عملیاتی که در پیش داریم عملیات بزرگ چلچراغ اون رو به پیش خواهیم برد برای فتح شهر مهران.

گوینده: سازمان با حمله سریع به مهران در عملیات چلچراغ توانست خطوط اندک دفاعی این شهر را بشکند و بر امور آن مسلط شود این عملیات اوج توان نظامی سازمان بود و غنائم خوبی نیز برای این فرقه به ارمغان آورد. امروز مهران فردا تهران.

پیش بسوی تهران امروز مهران فردا تهران [صدای شعار]
گوینده: اینها مجموعاً ایران را به این نتیجه می‌رساند که به قطعنامه 598تن دهد تن دادنی که سبب شد عراق با توهم ضعف بیش از حد ایران سه روز بعد از پذیرش قطعنامه به کشور حمله کند.

شعبانی: متأسفانه شرایط هم خسته کننده شده بود برای رزمندگان خب قبلا.

گوینده: از دگر سو منافقین طرح عملیات گسترده‌یی را برای شهریور سال 67آماده کرده بودند.

شعبانی: رجوی می‌خواست شهریور به ما حمله بکنه قبول قطعنامه اونها رو تو موضع انفعال قرار داد.

 مسعود رجوی: عملیات بزرگ فروغ جاویدان [کف زدن] اگر امروز نریم اگر به‌زودی نرویم خیلی دیر خواهد شد با آهستگی هر کس که میگه باید که برویم از ما بایسته و شایسته همین است که برویم دست بلند کنید ببینم.


کوثری جانشین قرارگاه ضد ثارالله قرارگاه ویژه سپاه برای سرکوب قیام در تهران: دشمن می‌خواست در عرض چند روز غائله را ختم کند و نهایتاً این چنین بشود که اصلاً وجود جمهوری اسلامی در روی زمین نباشد.

تلویزیون رژیم –شبکه سه – ۹مرداد ۱۳۹6
خامنه‌ای [در رابطه با کرمانشاه]: یک‌ماه بعد از پیروزی انقلاب یعنی در اسفند سال 57جوانهای کرمانشاهی بودند که رفتند تا از پادگان لشکر سنندج دفاع کنند، جنگ هشت ساله ازاین استان شروع شد و در این استان ختم شد.
هشت سال بعد هم باز جنگ در اینجا خاتمه پیدا کرد
ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه: تهاجم نیروهای نفاق در پایان جنگ در پایان دفاع مقدس بدون تعارف توفان سهمگینی بود که اگر عنایات خداوند رهبریهای حضرت امام و سلحشوری رزمندگان نمی‌بود امروز این کشور با چالشهای بسیار بزرگی مواجه شده بود

کوثری جانشین قرارگاه ثارالله: دشمنی که می‌خواست در عرض چند روز غائله رو ختم بکنه و نهایتاً این چنین بشه که اسمی و اصلاً وجود جمهوری اسلامی در روی زمین نباشه.
قطعنامه رو امام پذیرفت با این‌که گفت جام‌زهر نوشیدم اما پذیرفت اما دشمنی که امام می‌گفت بد عهده می‌گفت اینها به هیچوجه پایبند به گفته‌های خودشون نیستند. لذا اینچنین شد که اینها آمدند. و اینها آمدند و کاری کنند که در نهایت مجدداً نظام جمهوری اسلامی رو از بیخ و بن برکنند و کنار بگذارند.
اینها آمده بودند کروکی کشیده بودند نقشه با دست شون کشیده بودند دادند به فرماندهانشون فرماندهانشون به نیروهاشون داده بودند که می‌خواستند جاده تازه دوطرفه بود عرضش کم بود می‌خواستند هشت ساعته برسند خودشون رو به تهران. اینها این‌قدر ذوق و شوق بر وجودشون مسلط شده بود که خیال می‌کردند الآن که راه بیفتند در عرض هشت ساعت می‌رسند به تهران و حکومت جمهوری اسلامی رو ساقط می‌کنند و خودشون حاکم همه چیز می‌شوند این نقشه‌اش رو من از خود داخل ماشین شون بچه‌ها گرفتند که.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68a5c8e6-a695-4dd6-bb39-ab848eccf1fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات