728 x 90

آموزش شبه‌نظامیان افغانی توسط سپاه پاسداران در سوریه + فیلم

آموزش شبه‌نظامیان افغانی توسط سپاه پاسداران در سوریه
آموزش شبه‌نظامیان افغانی توسط سپاه پاسداران در سوریه
سپاه پاسداران رژیم ایران با احداث یک پادگان در حومه استان حما در سوریه، به آموزش شبه‌نظامیان افغانی موسوم به فاطمیون می‌پردازد.

آنها شبه‌نظامیان را از فرودگاه دمشق و فرودگاه نظامی نیرب در شرق حلب به این پادگان منتقل می‌کنند.

تلویزیون اورینت 4مرداد 96
شبه‌نظامیان افغانی موسوم به فاطمیون در پادگانی در حومه استان حما تحت نظارت سپاه پاسداران رژیم ایران در حال دیدن آموزشهای نظامی هستند.
سپاه پاسداران، عناصر شبه‌نظامی افغانی را از طریق فرودگاه دمشق و فرودگاه نظامی نیرب در شرق حلب به این پادگان منتقل می‌کنند.
منابعی در صحنه تأیید کردند که رزمندگان ارتش آزادی سوریه به شبه‌نظامیان رژیم ایران در منطقه جمعیت زهرا در شمال شهر حلب تهاجم کردند.
در حالیکه سوریها به موضوع توافقنامه کاهش تنش مشغول هستند، پاسداران رژیم ایران در حال ساختن پادگان در داخل سوریه هستند.

این تصاویر مربوط به روزهای پانزدهم و بیست و سوم همین ماه میلادی است که در آن پادگانی را نشان می‌دهد که تحت نظارت و مدیریت پاسداران است و شبه‌نظامیان افغانی در آن آموزش می‌بینند. پادگان مزبور در میان مواضع شبه‌نظامیان در حومه سلامیه در شرق حما قرار دارد.

متخصص امور نظامی رژیم ایران تصاویری از پاسداران رژیم ایران در داخل هواپیمای باربری در حین پرواز از فرودگاه دمشق به فرودگاه نظامی نیرب در شرق حلب گرفته است.

تقویت نیرو به کمک مزدوران شبه‌نظامی افغانی و عراقی و تصاویر پادگانهای پاسداران رژیم ایران به‌طور مستقیم به خبرهای تهاجم شبه‌نظامیان به مناطق تحت کنترل یکانهای ارتش آزادی سوریه در غرب حلب مربوط می‌شود. جایی که شبه‌نظامیان به همراه نظامیان اسد سعی داشتند در منطقه جمعیت زهرا پیشروی کنند که با مقاومت رزمندگان در هم شکسته و ناکام ماندند.

منابعی در صحنه گفتند، تقویت نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران با مزدوران افغانی و عراقی با هدف تسلط بر تعدادی از شهرکها و شهرهای حومه حلب از جمله کفر حمرا و صورت می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c350fc2b-f913-4d21-8335-c025b21ff5d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات