728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

اصغر نحوی پور، جوانمردی دیگر به دست حکومت ناجوانمردان به‌شهادت رسید

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - كميسيون ورزش
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - كميسيون ورزش
روز شنبه 24تیر یک جوان ورزشکار به‌نام اصغر نحوی‌پور که رسم جوانمردان را در ورزش و زورخانه کسب کرده بود وقتی در مترو شهر ری، بی‌حرمتی و توهین یک آخوند پست و سفله به یک دختر جوان به بهانه بدحجابی را مشاهده کرد نتوانست بی‌تفاوت بماند و از حق مظلومان دفاع نکند. اصغر نحوی‌پور پس از گوشمالی آخوند رذل در حالی‌که عمامه و عبای وی را روی زمین می‌کشید فریاد می‌زد: «من فرزند ایرانم، ما از دست آخوندها خسته شده‌ایم، ما آخوند نمی‌خواهیم، این چه مملکتیه، این چه جامعه اسلامیه، اینها به اسم اسلام دارن دزدی می‌کنند، این آخوندها همه شون دزدند، ما از دست آخوندها جونمون به لبمون رسیده، من از هیچ چیز نمی‌ترسم...»

پس از این عمل قهرمانانه و در حالی‌که مردم حاضر در محل وی را تشویق می‌کردند مزدوران مسلح امنیتی رژیم در وحشت از گسترش خشم مردم از فاصله‌ای بسیار نزدیک با شلیک کلاشينکف وی را هدف قرارداده و به شهادت رساندند.

هم‌میهنمان عزیز!
عکس‌العمل این ایرانی شریف و پاکباز به گروگانگیری یک ملت به دست آخوندها، فریاد در گلو خفته عموم ملت ایران است و به همین دلیل به وی نام ”شهید قهرمان“ داده‌اند.

وقتی خامنه‌ای جنایتکار دستور کشتار آزادانه مردم را با عنوان ”آتش به اختیار“ می‌دهد و این بی‌وطنهای ضدایران و ایرانی هم اسلحه حمل می‌کنند مردم نیز به‌خاطر حیثیت ایران و ایرانی در صددند بهر قیمت جانیان حاکم را به زباله‌دان تاریخ بریزند. دستور آتش به اختیار، نشان‌دهنده آن است که ولی‌فقیه آخوندها به خوبی می‌داند که مردم ایران منتظر لحظه مناسب برای سرنگونی این رژیم هستند.

ورزشکاران عزیز! هم‌میهنان گرامی! کسانی که جهان پهلوان تختی و پوریای ولی الگوی شمایند، قد علم کنید و از شرف ایرانیان و فرهنگ ایران دفاع کنید و از چپاول اموال مردم و تعرض به آنها توسط آخوندها جلوگیری نمایید تا روزی که سربلندی ایران را به مردم واقعی ایران تحویل دهید.

مسلم اسکندر فیلابی
مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
28تیر 96
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d0a3ed2-a965-4d27-b52c-fafb58e7007e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات