728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,قتل عام 67,جنبش دادخواهى,

آخوند رئیسی:‌ تصور می‌کردم روحانی، به واسطه لباس روحانیت حد نگه دارد!

-

آخوند رئیسی قاتل 67
آخوند رئیسی قاتل 67
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی طی مصاحبه‌یی با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم که 20تیر 96 درج شده است، جنگ و شقه در رأس نظام در جریان و بعد از نمایش انتخابات اخیر را رودررو با آخوند روحانی به‌روشنی بارز کرد و گفت:‌ «بنده این حجم از تخریب و ترساندن مردم را پیش‌بینی نمی‌کردم».

وی که سعی می‌کرد نفرت مردم از نظام آخوندی و از جمله جلادی مثل خودش را دور بزند افزود:‌ «نکته دیگر این‌که «تبلیغ منفی» در کارهای انتخاباتی دنیا به یک امر رایج، تبدیل شده است؛ خب تدبیر رایج در این شرایط چیست؟ این است که رأی‌دهندگان مردد را بترسانند و طرف مقابل را خطرناک نشان دهند. جلب رأی از مسیر اثبات کارآمدی، کار یک ماه و دو ماه نیست. مجموعه‌یی که به هر علتی احساس کند نتوانسته در طول چند سال در عرصه اجرا، کارآمدی ایده و عمل خود را اثبات کند به رسانه و عملیات روانی تکیه می‌کند، چون ترساندن مردم از رقیب برخلاف مورد قبلی، نیاز به فرصت ندارد و ظرف چند روز محقق می‌شود. شما این را در انتخابات اخیر بوضوح دیدید».

آخوند جلاد سپس به عمق شقه‌ای که در جریان نمایش انتخابات به رژیم تحمیل شده اعتراف کرد و اضافه کرد: «این وضع، قابل پیش‌بینی بود اما حقیقتاً خود بنده این حجم از تخریب و ترساندن مردم را پیش‌بینی نمی‌کردم؛ چرا؟ چون پیش خود می‌گفتم که اولاً طرفِ رقابت، فردی است که لباس دین و روحانیت را به تن دارد و لااقل در این قضیه حد نگه می‌دارد؛ نه این‌که کاری نمی‌کند، بلکه بالأخره تا یک جایی جلو می‌رود، ثانیاً ایشان از اول انقلاب مسئولیت داشته، بنابراین لااقل حریم نظام و اصول اخلاقی انتخابات را نگه می‌دارد؛ ثالثاً اکنون رئیس‌جمهور است و شئونات رئیس‌جمهور را حفظ خواهد نمود؛ خب در انتخابات و خصوصاً ده روز آخر هر سه محاسبه ما بهم خورد».

وی در همین رابطه افزود: «حرف من این است که رقیب، با مجموعه تبلیغات تخریبی بی‌سابقه‌یی، چنان فضای رعب و ترس‌آلودی ایجاد کرد که صدای ما به بخشی از جامعه نرسید. به نظر شما سخیف‌تر و خنده‌دارتر از این ادعا وجود دارد که می‌گفتند اگر فلانی بیاید در خیابانها و پیاده‌روها دیوار می‌کشد؟ (خنده) اما با تبلیغات و تخریبها کاری کردند که متأسفانه بخشی از جامعه ترسیده بود که نکند واقعاً اینها رأی بیاورند و آزادیهای مردم را سلب کنند!

یا مثلاً گفتند اگر اینها رأی بیاورند، جنگ و ناامنی می‌شود، یا دوباره تحریم می‌شود. خب اخیراً مردم خبرها را می‌بینند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fef9d3b6-9991-432d-bc2e-5e9cc6a415cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات