728 x 90

اجلاس جي 20,

درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس در هامبورگ آلمان

-

 -
-
تظاهرات وسیع مخالفان برگزاری اجلاس دو روزه گروه ۲۰ در هامبورگ آلمان جمعه شب حداقل ۱۹۶مجروح در بین نیروهای امنیتی و پلیس بر جای گذاشت و خسارات سنگینی به فروشگاهها، خودروها و امکان عمومی وارد آورد.

خبرها از به کارگیری و استقرار ۲۰هزار نیروی امنیتی و پلیس حکایت دارد. با این وجود شدت خشونت و تظاهرات به حدی بوده که دخالت نیروهای کمکی نیز تقاضا شده است. بر اساس گزارشها حدود ۷۰نفر از معترضان بازداشت شده‌اند.

 

درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس
 
درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس
 
رهبران گروه 20 به جز تغییرات اقلیمی به توافق مشترک دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری رویتر رهبران جی 20 در هامبورگ آلمان روز شنبه 17تیر موفق شدند تا به جز تغییرات اقلیمی، بر سر دیگر جزئیات بیانیه رسمی مشترک این نشست به توافق برسند.

به گفته مقامهای اتحادیه اروپا، تهیه این بیانیه رسمی پس از این ممکن شد که آمریکا در حوزه تجارت با دیگر رهبران گروه ۲۰ به توافق رسید. دونالد ترامپ به آنگلا مرکل به‌خاطر میزبانی موفقیت‌آمیزش تبریک گفت و از او قدردانی کرد.
 
درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس در هامبورگ
درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس در هامبورگ

بیشتر بخوانید:
بیانیه جی 20 درباره مبارزه با تروریسم
در اجلاس سران جی 20 در هامبورگ آلمان بیانیه‌یی 21ماده‌یی علیه تروریسم و حمایت مالی از گروه‌های تروریستی صادر شد.

سران 20کشور صنعتی بزرگ جهان در نشست آلمان همچنین بر جلوگیری از به کارگیری اینترنت توسط تروریستها و بنیادگراها تأکید کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است:
' اقدامهای وحشیانه تروریستی، ما را در افزایش امنیت و همکاری برای حفاظت از جان شهروندانمان مصمم‌تر کرده است. تروریسم، مصیبت جهانی است که باید با آن مبارزه کرد.

بر تصمیم خود برای همکاریهای بین‌المللی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای عمیق‌تر کردن دشمنی با حمایت مالی از تروریسم تأکید می‌کنیم.'.
 
درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس در هامبورگ

درگیری‌ مخالفان گروه ۲۰و پلیس در هامبورگ آلمان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9a0e854-5b2e-439a-ac4e-4d9e6bdc6cd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات