728 x 90

اعدام جوانان,

اعدام جمعی حداقل ده زندانی در زندان گوهردشت کرج

-

اعدام جمعی در زندان گوهردشت
اعدام جمعی در زندان گوهردشت
دژخیمان خامنه‌ای بامداد امروز چهارشنبه 14تیر حداقل ده زندانی را در زندان گوهردشت کرج به‌طور جمعی بدار آویختند. یکی از اعدام شدگان عباس یوسفی‌پور نام داشت که پیش از این در یک درگیری به دستور گرداننده داخلی زندان به نام داریوش امیریان به‌شدت مضروب و به بیمارستان منتقل شده بود. اسامی چهار تن از این زندانیان عبارتند از: قهرمانعلی عباس پور، رضا نیعتی، سیدمحمد سید عبدالله و عباس یوسفی پور

رژیم ضدبشری آخوندی همچنین صبح روز سه‌شنبه 13تیر یک زندانی را در زندان قائمشهر بدار آویخت.
 
 
 

عباس يوسفي پور

 
بیشتر بخوانید

اعدام جمعی ۷ زندانی در زندان گوهردشت کرج از جمله دو زن

رژیم ضدبشری آخوندی سحرگاه روز 13اردیبهشت 96 حداقل 7 زندانی از جمله دو زندانی زن را به‌طور جمعی در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت.
اسامی چند تن از زندانیان اعدام شده که روز شنبه 9 اردیبهشت به سلول انفرادی منتقل شدند عبارتند از: علی مالکی، شایان شاد دل، آرش (محمود) بیات، علی جعفری و محمد جگرکی، به همراه دو زن که هویت آنها مشخص نیست.

 

ایران: اعدام جمعی هشت تن در زندان و یک اعدام در ملأ عام

رژیم ضدبشری آخوندی در روز 2 اردیبهشت یک جوان 21ساله را در شهر بابل در ملأعام بدار آویخت. در روز ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) نیز هشت زندانی را در زندان گوهردشت کرج به‌طور جمعی بدار آویخت. محسن بابایی ۲۹ ساله لیسانس رشته حسابداری و متاهل در میان اعدام شدگان بود که به‌خاطر شخصیت و رفتار انسانی‌اش در بین زندانیان از محبوبیت برخوردار بود. شماری از اعدام شدگان نیز پیش از این چندین بار برای اجرای اعدام به سلولهای انفرادی و به پای چوبه‌دار منتقل شده بودند. شماری از زندانیان سیاسی در اعتراض به این اعدامهای وحشیانه دست به اعتصاب‌غذا زدند.
در روز 31 فروردین نیز یک زندانی پس از تحمل هشت سال حبس در زندان بروجرد بدار آویخته شد. اعدام سه زندانی در زندانهای شیراز و تبریز در روز 29فروردین و اعدام یک زندانی در روز ۲۷ فروردین در زندان مرکزی بندرعباس از دیگر جنایتهای روزهای اخیر است.
 

اعدام جمعی ۶ زندانی در بیرجند

رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز پنجشنبه 28بهمن 95، شش زندانی را به‌طور جمعی در زندان مرکزی بیرجند بدار آویخت. یکی از زندانیان اعلام شده حمید مالکی نام داشت که متأهل و دارای یک فرزند و از هموطنان بلوچ بود.
دژخیمان خامنه‌ای این زندانیان را روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن 95 جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند.
به این ترتیب شمار اعدام طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به 32تن رسیده است. این زندانیان در زندانهای کرج، سمنان، میناب، بیرجند و زاهدان اعدام شدند.
 

اعدام جمعی ۱۲ زندانی در زندان گوهردشت کرج

رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز ۲۷ بهمن 95، در یک اعدام جمعی جنایتکارانه 12زندانی را در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت.
اسامی سه تن از اعدام شدگان عبارتند از:
فرزاد تقوی، میرمحمد موسوی و یوسف محمدی
این زندانیان در روزهای اخیر از بند 10 زندان گوهردشت به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. از اسامی و مشخصات سایر اعدام شدگان هنوز اطلاعی در دست نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d1dbb88-248d-4ce2-9455-16c43d8c7d40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات