728 x 90

بكارگيرى سلاح شيميايى,اخبار خاورمیانه,

اد رویس:‌ ضرورت مقابله با حملات شیمیایی اسد

-

اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید: آمریکا کار درستی می‌کند که به اسد علیه به کارگیری تسلیحات شیمیایی هشدار می‌دهد.

اد رویس 12تیر 96 می‌گوید تصمیم دولت آمریکا و هشدار دادن به بشار اسد با هدف حفظ جان انسانها صورت می‌گیرد. اسد نباید مجدداً دست به حمله شیمیایی بزند.

دولت کار درستی می‌کند که به اسد علیه استفاده از تسلیحات شیمیایی هشدار می‌دهد.
وی گفت:‌ ”ما می‌خواهیم یک پیام قوی بفرستیم – مردم خودت را بمباران نکن و این تسلیحات شیمیایی را به سوی آنان پرتاب نکن. ما قاطع خواهیم بود اگر که دست به حمله شیمیایی بزنی. هدف این است که این پیام را پیشاپیش بفرستیم تا این کار را نکنند.. من فکر می‌کنم این یک پیام قوی است که پیشاپیش توسط سفیر ما نیکی هیلی و توسط این دولت فرستاده شد“.

به گفته اد رویس آمریکا هر کاری که می‌تواند را باید انجام دهد تا از یک حمله شیمیایی دیگر در سوریه جلوگیری کند. رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید:
به نظر من این در راستای منافع امنیت ملی ماست که هر گامی که می‌توانیم برداریم تا مانع استفاده دوباره رژیم اسد از سلاح شیمیایی شویم..

اسد در بحبوحه جنگ آمریکا با داعش دوباره با ایده استفاده از تسلیحات شیمیایی بازی می‌کند. من راه دیگری به نظرم نمی‌رسد جز دادن اخطار به او. ما باید قابلیت و ظرفیت اسد را برای انجام چنین کاری از بین ببریم. او باید بفهمد که اسکادران هوایی آن منهدم خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d6dbb87-d2f6-4a77-a1c6-58f6d1f408f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات