728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

هراس و سراسیمگی از گردهمایی بزرگ مقاومت

-

 -
-
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس؛ و منتهای هراس و سراسیمگی در ولایت خامنه‌ای
جعل احمقانه رژیم برای اخلال در گردهمایی مقاومت و توسل به دروغ سازیهای مضحک و ابلهانه از فرط سوزش
ابراز تأسف وزیرخارجه ولایت‌فقیه قرون‌وسطایی از مجوز فعالیت و گردهمایی در فرانسه به مجاهدین! و داستان مضحک دیگ سیاه ولایت ارتجاع

حکومت آخوندی در سلسلةی از واکنشهای پر از ترس و وحشت بعد از شکست مفتضحانه‌اش در اخلاگریهای سخیف و تقلاهای شکست خورده ظریف، منتهای افلاس و سراسیمگی خو د را برملا می‌کند و گریبان چاک می‌دهد.

قبل از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، رژیم ولایت فقیه در یک فقره جعل احمقانه برای اخلال در این گردهمایی، از فرط درماندگی، در تلویزیون و رسانه‌های خود اعلام کرد اجلاس سالانه مجاهدین در فرانسه لغو شده و لغو آن در وبسایت مجاهدین هم اعلام شده است!

اطلاعات آخوندی به این منظور یک اطلاعیه فوری هم از جانب مجاهدین با آرم مجاهدین جعل کرد:
مجله خبری نیوز آخوندها شب قبل از برگزاری گردهمایی تحت عنوان «آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان» خبر داد که 11دقیقه پیش گردهمایی بدلایل امنیتی لغو شده و مجاهدین در این باره اطلاعیه فوری هم صادر کرده‌اند!

 
 
آخوندهای درمانده همچنین در یک دروغ مضحک و ابلهانه ادعا کردند که مجاهدین برای سخنرانی به محمود عباس رئیس دولت فلسطین پیشنهاد 300هزار دلاری داده بودند.
در این رابطه سخنگوی مجاهدین به خامنه‌ای توصیه کرد: عمامه را برداشته و بر فرق سرش که به‌نظر می‌رسد زیاد می‌سوزد آب سرد بریزد!
در همین حال رسانه‌های حکومتی به انتشار سریع السیر اظهارات جواد ظریف وزیر خارجه رژیم در هنگام سوار شدن به هواپیما در فرودگاه شارل دو گل مبادرت کردند و نوشتند: ظریف گفت: در گفتگوهایمان با مسئولان فرانسه حضور مجاهدین را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم.
جواد ظریف همراه با این اعتراف ناگزیر در زیر ضرب گردهمایی بزرگ مقاومت، گفت در فرانسه درباره «توسعه مناسبات» گفتگو کرده و به رئیس‌جمهور فرانسه گفته است این کشور را «شریک بالقوه و بزرگ تجاری آینده خود می‌داند».
جواد ظریف با سوز و گداز گفت: با تحریک این گروهک برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه‌یی حقوق‌بشر در ایران را زیر سؤال برده‌اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده‌اند
وزیر خارجه ارتجاع از فرط استیصال و سوزش گفت: در هفته‌ها و ماههای اخیر شاهد حملات تروریستی مجاهدین و تلاشهای آنها برای حمله تروریستی در کشور بودیم.
روزنامه حکومتی خراسان نیز نوشت: فعالان رسانه‌یی لغو نشست سالانه مجاهدین را با مذاکرات ظریف در پاریس مرتبط دانسته‌اند.
در رابطه با ابراز تأسف وزیرخارجه ولایت‌فقیه قرون‌وسطایی از مجوز فعالیت به مجاهدین و گردهمایی در فرانسه و ابراز تأسف مضاعف وزیرخارجه ولی‌فقیه از سرمایه‌گذاری «رژیمهای مرتجع منطقه» بر روی مجاهدین، سخنگوی مجاهدین گفت دیگ سیاه ولایت را بنگرید که به سایرین می‌گوید ارتجاع!
سلسله واکنشهای آکنده از وحشت، نگرانی و لجن پراکنی‌های هیستریک آخوندها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی، سایتها و روزنامه‌های رژیم و باز نشخوار اعترافها و یاوه‌های پرسوز و گداز وزیر خارجه و دیگر سرکردگان ارتجاع هم‌چنان ادامه دارد:
شبکه خبر رژیم- 10تیر:‌ «شماری از نمایندگان کنگره و مقامات نظامی سیاسی پیشین آمریکا تعدادی از نمایندگان اروپایی شماری از سران گروه‌های تروریستی سوریه و شماری از سران سعودی در نشست (مجاهدین) شرکت کردند. وزیر امور خارجه در واکنش به نشست (مجاهدین) در پاریس تأکید کرد در گفت و گوهایمان با مسئولان فرانسه حضور (مجاهدین) را به‌عنوان نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم.
ظریف: به هرحال سابقه تروریستی این گروه برای کسی پوشیده نیست. دولتهای منطقه دولتهای اروپایی نسبت به سوابق این گروه کاملاً مطلع هستند باعث تأسف هست که اجازه فعالیت پیدا کردند».
تلویزیون رژیم – شبکه سه 10تیر: «نسخه باطل (مجاهدین) و حامیان ترور برای براندازی جمهوری اسلامی... محور اصلی این نشست که مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی سعودی پخش می‌شد تغییر نظام در ایران عنوان شده».
تلویزیون رژیم – شبکه ۵- 10تیر: «‌ اما سؤال اساسی این است که چرا مسئولان فرانسوی که ادعای مبارزه با تروریستها را دارند این مجوز را صادر کردند. ظریف: ما در گفت و گوهامون با مسئولان فرانسه این موضوع را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم».
تلویزیون رژیم – شبکه 1- 10تیر: «بار دیگر دولت فرانسه به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد تا نشست سالانه خود را در پاریس این بار در ویلپنت برگزار کند».
تلویزیون رژیم – شبکه 2- 10تیر: «در این نشست جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا، رژیم صهیونیستی، پارلمان اروپا، مسولانی از کشورهای عربی از جمله سعودی‌ها، ... حضور داشتند. جان بولتن گفت:‌ رئیس‌جمهور آمریکا صددرصد مخالف جمهوری اسلامی ایرانه. انقلاب اسلامی ایران باید از بین برود».
شبکه خبر تلویزیون رژیم – 10تیرماه: «جریانهای متعددی هستند که هدفشون مخالفت با جمهوری اسلامی هست. گروهکهای معاند هستند نمونه‌اش همین گروهک منافقین که اتفاقاً خیلی به‌صورت گسترده در آمریکا فعال هستش. حتی اون زمانی که گروهک منافقین در آمریکا به‌صورت رسمی در لیست گروه‌های تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا بود در واشینگتن همایش می‌گذاشت و افراد مختلفی را دعوت می‌کرد و از نماینده‌های کنگره از افرادی که در آمریکا تاثیر‌گذار بودند بعضاً در همایشهایی که در خارج آمریکا بود در پاریس بود افراد زیادی از آمریکا شرکت کردند. که این البته نشون میده گروهک منافقین آزاد داره کار می‌کنه. یعنی منابع مالی خوبی داره. جاهایی از این گروهک حمایت می‌شه. و استفاده می‌کنه تاثیر‌گذاری در اون سیستم» (فواد ایزدی مهرهٴ اطلاعاتی رژیم).
در کمتر از 24ساعت بیش از 300واکنش از مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی منتشر شده است. که ظریف و سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم، آخوند دژخیم منتظری دادستان کل رژیم و علی مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع و پاسدار سبزعلی رضایی از این جمله‌اند.

سوزش و وحشت خلیفهٴ ارتجاع از حضور گسترده شخصیتهای سیاسی
سوزش و وحشت خلیفهٴ ارتجاع از حضور گسترده شخصیتهای سیاسی و نمایندگان مردم از 5قارة‌ جهان در گردهمایی بزرگ مقاومت فصل‌مشترک سوز نامه رسانه‌های حکومتی است:
تلویزیون رژیم – شبکه 1- 10تیر:‌ «دور همی (مجاهدین) و تروریستها در پاریس با چراغ سبز دشمنان ملت ایران. نشست سران (مجاهدین) برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در پاریس برگزار شد. جلسه به همنشینی سرکردههای گروه‌های تروریستی در سوریه و مقامات ارشد آمریکا، سعودی و فرانسه تبدیل شد. شبکه‌های الحدث و الاخباریه سعودی نشست را زنده پخش کردند».
روزنامه‌های باند روحانی هم در روز 11تیر به بازگویی اظهارات ظریف و سوز و گداز از برگزاری نشست بزرگ مجاهدین پرداخته اند:
روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی: «نشست سالانه مجاهدین با حضور مریم رجوی و با دعوت از مقامات و شخصیت‌های مختلف از جمله نمایندگان پارلمانهای اروپایی در پاریس دیروز برگزار شد. برگزاری این نشست در پاریس همواره از سوی ایران در پاریس مورد انتقاد شدید بوده است».
روزنامه حکومتی شرق: «اجلاس سالانه مجاهدین، روز گذشته در پاریس برگزار شد و باز هم یک مهمان آمریکایی مهم داشت؛ این‌بار جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، در جمعشان حاضر بود. این سیاست‌مدار آمریکایی در جمع مخالفان جمهوری اسلامی با صراحت تأکید کرد: « انقلاب اسلامی باید از بین برود». او افزود: «به هیچ‌یک از مسئولان و مقامات ایران اعتماد نداریم».
روزنامه حکومتی آرمان: «ظریف روز جمعه پیش از اتمام سفر دو روزه‌اش به پاریس
درباره نشست امروز مجاهدین در پاریس و این‌که با تحریک این گروه برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه‌یی حقوق‌بشر در ایران را زیر سؤال برده‌اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده‌اند، گفت: سابقه گروه برای کسی پوشیده نیست، همه دولتهای منطقه و دولتهای اروپایی نسبت به سوابق این گروه آگاه هستند. او ابراز تأسف کرد: رژیم‌های مرتجع منطقه یک‌بار دیگر روی این گروه سرمایه‌گذاری می‌کنند همان‌طور که در گذشته هم سرمایه‌گذاری کردند».
تلویزیون رژیم – شبکه 1- 11تیر: «نشست سران گروهک (مجاهدین) برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در پاریس به همنشینی گروه‌های تروریستی در سوریه و مقامات ارشد آمریکا، سعودی و فرانسه تبدیل شد».

تشدید جنگ گرگها در درون رژیم
در پی برگزاری شکوهمند گردهمایی بزرگ مقاومت ایران سایتهای حکومتی هم زمان با شبکه‌های تلویزیون رژیم، ضمن گزارش گوشه‌هایی از این نشست بزرگ به تکرار ترهات سالهای قبل خود پرداختند. از جمله لیستی از دهها تن از نمایندگان، سناتورها و مقامات پیشین دولت و ارتش آمریکا را منتشر کرده‌اند و به‌خاطر حضور آنها در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.
در روزنامه‌های باند ولی‌فقیه ارتجاع شکست مأموریت ظریف برای جلوگیری از برگزاری این اجلاس به سوخت جنگ باندی تبدیل شد.
کیهان خامنه‌ای در مطلبی با عنوان: تحریمهای اتحادیه اروپا زودتر از ظریف به تهران رسید! از جمله نوشت: کمتر از دو روز از «یارگیری موفق ظریف در اروپا» و «فرش قرمز» مکرون برای وی گذشته بود که پاریس رسماً میزبان نشست مجاهدین، آل سعود و آمریکا علیه ایران با هدف «براندازی جمهوری اسلامی» شد. برگزاری نشست مجاهدین در پاریس، یک دلالت با خود دارد و آن میزان احترامی است که دولت و وزارت‌خارجه فرانسه برای همتایان خود در دولت روحانی قائل هستند. این‌که 48ساعت پس از سفر ظریف، پاریس اجازه میتینگ می‌دهد، نشانه دهن‌کجی دولت پاریس به دیپلوماسی تیم روحانی- ظریف است. (کیهان- 11تیر)
کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری با عنوان «واکنش عجیب ظریف به میزبانی فرانسه از مجاهدین» نوشته است: حمایت نقد پاریس از مجاهدین در حالی است که این کشور همواره در اجرای تعهدات خود نسبت به نظام بسیار بد سابقه است... متأسفانه دیپلوماسی انفعالی دولت یازدهم با ژست تنش‌زدایی، منافع ملی و عزت مردم کشورمان را مورد تهدید قرار داده است. این روند، مقامات غربی را به گستاخی تشویق کرده است».
روزنامه حکومتی خراسان هم در گزارش پر سوز و گدازی که از برگزاری این اجلاس داد ضمن اشاره به گوشه‌یی از تشبثات رژیم در شبکه‌های اجتماعی از جمله نوشت: «کنفرانس سالانه مجاهدین در حومه پاریس با حضور پررنگ معارضان سوری تشکیل شد و نصر الحریری عضو هیأت معارضان سوریه در این میتینگ پیشنهاد تشکیل جبهه‌ای واحد علیه دمشق و تهران را داد. «لیندا چاوز» مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید نیز در این نشست مدعی شد: بهترین راه‌حل در ایران جایگزین کردن رژیم حاکم است. جنبش شما تحت هدایت مریم رجوی تنها جنبشی است که می‌تواند جایگزین بشود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f834e247-053d-46d3-a930-022cdc4cdb10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات