728 x 90

ماله کشی معرفی «دولت دوم رئیسی» توسط پزشکیان توسط آخوند محمد خاتمی!

پزشکیان - آخوند محمد خاتمی
پزشکیان - آخوند محمد خاتمی

ماله کشی معرفی «دولت دوم رئیسی» توسط پزشکیان

توسط آخوند محمد خاتمی!

در بحبوحه حملات فزاینده به کابینه معرفی شده توسط سرخوردگان اصلاحگر در ولایت اصلاح‌ناپذیر که کابینه معرفی‌شده را دولت دوم رئیسی توصیف می‌کنند، آخوند محمد خاتمی به ماله‌کشی کابینه معرفی‌شده پرداخت و خواستار درک موقعیت پیچیده و خطیر کنونی شد.

سایت حکومتی انتخاب ۲۴مرداد ۱۴۰۳ نوشت:

خاتمی در واکنش به فضای سیاسی و رسانه‌یی ایجاد شده نسبت به فهرست پیشنهادی پزشکیان به مجلس،

روز دوشنبه در جمع مشاوران خود تأکید کرد: انتخاب اعضاء هیأت دولت در مجموع روند قابل فهم و طبیعی داشته است. طبعاً هر کار تازه‌یی ممکن است اشکالاتی داشته باشد و این امر نباید موجب ارزیابی‌های شتاب‌زده و نومیدی شود و نباید از موضع حمایت رئیس‌جمهوری که هنوز کار خود را شروع نکرده است به وادی انتقاد سخت و مخالفت افتاد.

محمد خاتمی واکنش‌های تند را بعضاً متأثر از نارضایتی‌های انباشته شده جامعه و توقعات برآمده از انتخابات و بعضاً ناشی از برخی پیش‌داوریها و ذهنیت‌های نادرست و بی‌اطلاعی از فرایند انتخاب دانست.

وی در خاتمه تأکید کرد: از هر برخورد هیجانی و غیرمنصفانه و شتاب‌زده با مسائل که ناشی از اتکاء به داده‌های نادرست و یا ناتمام و ذهنیتها و قضاوت‌های پیشینی و عدم توجه به پیچیدگی‌های امور و آینده‌نگری است خودداری کنند.

 

جواد ظریف هم با ماله‌کشی برکناریش در پیامی در شبکه ایکس ۲۴مرداد نوشت: پزشکیان بزرگوارانه تماس گرفتند و بسیار لطف فرمودند و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتیم. همان ‎پزشکیانی بود که به او رأی دادیم که هر جا که باشم از او و دولتش پشتیبانی خواهم کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d5387f9-ac72-49bd-865c-5948ae2bb9ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات