728 x 90

اخبار خاورمیانه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,سوريه,شبه‌نظامی,

استمرار تهاجم موشکی و توپخانه‌ای رژیم اسد در استان لاذقیه

-

حملات موشکی رژیم اسد به لاذقیه
حملات موشکی رژیم اسد به لاذقیه
رژیم اسد با نقض توافقنامه آستانه برای کاهش تنش در مناطق درگیری در سوریه، به گلوله‌باران روستاها و شهرهای منطقه جبل اکراد در ساحل سوریه ادامه می‌دهد.

گزارشی از اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه 9تیر 96
نظامیان اسد با توپخانه و موشک‌انداز، شهرها و روستاهای جبل ترکمان را هدف قرار دادند. به گزارش خبرنگار اورینت نیوز محورهای جبل ترکمان هدف حملات توپخانه‌ای رژیم اسد قرار گرفت. نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرای پشتیبان آنها، روستاها و شهرکهای جبل ترکمان را با کاتیوشا و گلوله‌های توپ مورد تهاجم قرار دادند.

محورهای عین عیسی و کلس نیز هدف حملات مشابه توپخانه‌ای و موشکی قرار گرفتند. رزمندگان ارتش آزادی سوریه نیز به نوبه خود واکنش نشان داده و مراکز تجمع نظامیان اسد در ارتفاعات ابوعلی و برج بیضا و برج زاهیه را که مواضع آتش دشمن در آنجا قرار دارد در هم کوبیدند. یکانهای رزمنده همچنین موفق شدند با هدف قرار دادن مقر نظامیان اسد در محور عطیره در جبل ترکمان، شماری از آنها را به هلاکت برسانند. آمار دقیقی از کشته شدگان در دست نیست.

توضیحات بیشتر در مورد وضعیت صحنه را از ابو علی از فرماندهان لشکر دوم ساحلی ارتش آزادی سوریه می‌شنویم.

ابواحمد از فرماندهان لشکر دوم ساحلی:
در رابطه با جبل ترکمان، گلوله‌باران مستمر ادامه دارد. تمامی محورها هدف توپخانه هستند. در ماه رمضان در جریان گلوله‌باران دشمن، چندین شهید و زخمی داشتیم. گلوله بارانها حتی مناطق مرزی و نوار مرزی را هم در بر گرفت.

الحمدلله پاسخ ما کم نبود. ما به رژیم اسد وعده دادیم که هر گلوله‌ای که به سمت ما شلیک شود را با گلوله یا بیشتر از آن پاسخ می‌دهیم. به یاری خدا، گردان توپخانه‌ای ما به نظامیان اسد پاسخ داد و تلفات و خساراتی به آنها وارد کرد. ما از طریق شنود بیسیم نظامیان اسد، شنیدیم که خواهان ارسال آمبولانس به مناطق استقرارشان هستند.

برخی مواقع گلوله‌های توپ نظامیان اسد به مناطق ترکیه هم اصابت می‌کند که باعث آتش‌سوزی می‌شود. طبعا این گلوله بارانها نقض توافقنامه کاهش تنش است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d718566a-c415-448c-b456-c177cd1bd730"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات