728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهای ایران,انزواى جهانى رژيم ايران,

ژنرال مک مستر:‌ نقش رژیم ایران در خاورمیانه مخرب است

-

ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ
ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ
ژنرال مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در کنفرانسی که در مرکز امنیت جدید آمریکاییان گفت:‌رژیم ایران نقش مخربی در منطقه خاورمیانه دارد و درگیری فرقه‌یی را دامن می‌زند.
ژنرال مک مستر:‌ هدف و سمت‌گیری ما در سوریه نابودی داعش است ولی این امر در کادر استراتژی مقابله با تمامی تهدیدهایی است که آمریکا و هم‌پیمانانش با آن روبه‌رو می‌شوند. ما تلاش می‌کنیم نگذاریم داعش در سوریه مکان امن داشته باشد. ولی در سوریه وضعیت هر روز پیچیده‌تر می‌شود و علت آن نقش ویرانگری است که رژیم ایران دارد. تا زمانیکه رژیم ایران در این دایره یعنی دایره خشونت نقش دارد و تلاش می‌کند کشورهای عرب را تضعیف کند از شبه‌نظامیان وابسته به خودش حمایت می‌کند. این شبه‌نظامیان در کشورهای عرب حضور دارند و توسط رژیم ایران حمایت می‌شوند.

ژنرال مک مستر افزود:‌ جنگهای داخلی در کشورهای منطقه باعث ایجاد فجایع انسانی و امنیتی شده است علاوه بر این هشتاد درصد از افراد مسلحی که در سوریه هستند شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران هستند. بنابراین باید درک کنیم رژیم ایران نقش بزرگی در ادامه خشونت دارد.

رژیم ایران هنوز به شبه‌نظامیان تسلیحات و حتی تسلیحات سنگین می‌دهد. ما در سوریه می‌بینیم که این گروهها بیشتر شده‌اند.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید:‌ رژیم ایران هنوز به‌عنوان مشکل باقی مانده و می‌بایست با آن مقابله کنیم و مانع آن شویم. اجماعی وجود دارد که با این رژیم مقابله کنیم. این اجماع بعد از سفر ترامپ به عربستان سعودی به‌دست آمد. می‌دانید که بیش از پنجاه کشور اسلامی توافق کردند گروه‌های تروریستی را در منطقه متوقف کنند. و همچنین توافق کردند مانع رژیم ایران به‌عنوان رژیمی حامی تروریسم شوند. ما باید بر روی اعمال رژیم ایران تمرکز داشته باشیم و این اولین گام است. باید روشن باشد که رژیم ایران و قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران علیه منافع مردم ایران عمل می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5639ed18-8360-40e3-b19b-83d3c84e346f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات