728 x 90

اخبار آمريكا,

فاکس نیوز:‌ اهمیت اقیانوسها در رویارویی بزرگ ژئوپولتیک

-

دریادار جیمز استاوریدس
دریادار جیمز استاوریدس
فاکس نیوز می‌گوید اقیانوسها در رویارویی بزرگ ژئوپولتیک قرن 21میان قدرتهای شرق و غرب اهمیتی ویژه یافته است. به همین دلیل بازسازی سریع نیروی دریایی آمریکا به یک ضرورت تبدیل شده است:
فاکس نیوز 23خرداد 96:
چگونه می‌توانیم هر چه سریعتر داعش را از میان برداریم؟
دریادار جیمز استاوریدس: ... اول این‌که باید به‌سر عت عملیات در موصل و رقه را تکمیل کنیم... دوم، باید منابع مالی آنها را قطع کنیم و فعالیتهای جنایی سایبری آنها را تحت تعقیب قرار دهیم... و سوم، باید به‌شدت آنها را در دنیای سایبری مورد پیگرد قرار دهیم زیرا آنها بخش زیادی از منابع مالی خود را از این طریق به‌دست می‌آورند...
متأسفانه، روسها بر دستاوردهای خود افزوده‌اند. آنها می‌خواهند 100کشتی به نیروی دریایی خود طی 3یا 4سال آینده اضافه کنند. چینیها یک نیروی دریایی جدی ساخته‌اند و این‌که اقیانوسها، دیگر در سیطره آمریکا نیستند... در نتیجه، ما باید ناوگان خود را بازسازی کنیم.
تلویزیون فاکس نیوز: چرا برای ما اهمیت دارد؟
دریادار جیمز استاوریدس: زیرا 95درصد از تجارت جهانی از طریق اقیانوسها انجام می‌شوند، زیرا اقیانوسها، محلی هستند که هم‌پیمانان ما به ما وصل می‌شوند، و از همه بالاتر، اقیانوسها، محلی هستند که ما رویارویی بزرگ ژئوپولتیک قرن بیست و یکم را خواهیم داشت.
روسیه ما را تهدید می‌کند. ما تنها 275کشتی در نیروی دریایی آمریکا داریم. ما حداقل به 350کشتی نیاز داریم و این کار ظرف 10سال آینده انجام خواهد شد. ما به یک وزیر نیروی دریایی نیاز داریم که این کار را انجام دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f6e5b6c-ae99-4512-a3c1-e01bdcb0b877"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات