728 x 90

اخبار حوادث,خودکشی در ایران,

خودکشی یک جوان در نهاوند

-

خودکشی در ایران
خودکشی در ایران
یک جوان 26ساله در نهاوند در حاشیه یکی از اماکن ورزشی شهر نهاوند دست به خودکشی زد و جان باخت.

سرکرده انتظامی رژیم در نهاوند در این باره گفت: بعدازظهر روز یکشنبه ۲۱خرداد در پی اطلاع پلیس نهاوند از وجود جسدی، مأموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. در این محل جسد جوانی ۲۶ساله را پیدا کردند که چند روز پیش در محل اقدام به خودکشی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

خودکشی یک زن جوان در دهدشت

یک زوج در دهدشت شنبه شب 20خرداد 96با خوردن قرص برنج اقدام به خودکشی کردند که زن، متأسفانه جان باخت. این زن جوان 19سال سن داشت. همسر این زن که 32ساله بود در بخش مراقبتهای ویژه به‌سر می‌برد و حال وی وخیم است. شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه می‌باشد و بیش از ۶۵هزار نفر جمعیت دارد.

خاطر نشان می‌شود در حاکمیت پلید آخوندی فشار فقر و بیکاری و سرکوب باعث افزایش آمار خودکشی در بین اقشار مختلف جامعه است. بر اساس آمارهای داده شده از ابتدای سال 96تا کنون بیش از 30تن که بیشتر آنها جوان بودند در شهرهای مختلف از جمله مشهد، آبادان، ایذه، سردشت، جوانرود، لنگرود، بهشهر، اهر، شیراز، مریوان و بابل خودکشی کردند. فقر و بیکاری، فشار و سرکوب در ایران تحت حاکمیت آخوندی باعث افزایش موارد خودکشی بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5a05b1c-c62e-4921-a08a-c0e711510d2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات