728 x 90

اخبار عراق,بحران سياسي عراق,شبه‌نظامی,

سرهنگ سعید الزیانی: حشدالشعبی عراق آلت دست رژیم ایران

-

نیروهای حشدالشعبی عراق
نیروهای حشدالشعبی عراق
تلویزیون اسکای نیوز 15خرداد 96 در گزارشی در مورد شبه‌نظامیان حشدالشعبی عراق گفت این شبه‌نظامیان آلت دست رژیم ایران هستند و این رژیم قصد دارد به کمک آنها هلال بنیادگرایی ایجاد کند.

تهاجمها و اعمال تحریک‌آمیز شبه‌نظامیان حشدالشعبی ابعاد گوناگون دارد. این شبه‌نظامیان که توسط رژیم ایران هدایت می‌شوند کشورهای عربی را تهدید به اشغال می‌کنند. آنها یمن، عراق، لبنان و سوریه را اشغال کرده‌اند و اکنون تهدیدهای خود را متوجه ریاض کرده‌اند.

سرهنگ سعید الزیابی به اسکای نیوز گفت:
حشدالشعبی، انصارالله و حزب‌الله همگی ابزارها و آلت دستهای رژیم ایران هستند. سرکرده این گروه کارت شناسایی ایرانی دارد و به‌عنوان یک جنایتکار شناخته می‌شود. متأسفانه این فرد در جنگ هشت ساله میان رژیم ایران و عراق شرکت داشت و علیه کشورش جنگید. او شهر بصره را با موشک هدف قرار داده و وصیت کرده در صورتی که مرد، در ایران دفن شود. روشن است این تهدیدها علیه ریاض یاوه‌گویی است.

ریاض می‌داند که چگونه از سرزمین و مرزها و مردمش حفاظت کند. سرنوشت این آلت دستهای رژیم ایران زباله دانی تاریخ است و ما از دولت عراق می‌خواهیم این افراد را به مردم معرفی کند و آنها را به‌عنوان جنایتکار محاکمه کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46f37587-8cc4-4d14-8288-c30016c491d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات