728 x 90

گسترش شقه و بحران حاکمیت آخوندی پس از نمایش انتخابات

شقه و شکاف بعد از انتخابات
شقه و شکاف بعد از انتخابات
طی دو هفته‌یی که از نمایش انتخابات می‌گذرد آثار زهر شقه در درون رژیم آشکار شده است. آیا این آثار در جسم فرتوت نظام مهار پذیر است؟ آثاری که به‌صورت تشدید جنگ قدرت در چند زمینه دیده می‌شود و مجلس ارتجاع، نمایشهای جمعه و رسانه‌های حکومتی صحنهٴ آن شده‌اند.

از جمله آخوندهای باند ولی‌فقیه ارتجاع در نمایشهای جمعه 12خرداد به‌خاطر امضای سند 2030 به شکل زنجیره‌یی به آخوند روحانی حمله کردند.

از جمله آخوند علم‌الهدی در مشهد گفت: در داخل مملکت خود ما امام به‌وسیله نخبگان سیاسی ما هم امام فراموش بشود هم تحول سازی امام در دنیا فراموش بشود، ما از این ناراحتیم، خیال کنند امام یک دولتی رو راه انداخت، این دولت هم در قدرت‌یابیها امروز دست اونها افتاده بیشر ببرند، بیشتر بخورند بیشتر بچاپند.

روز بعد آخوند روحانی به صحنه آمد و در حالی که باندش را «مردم» می‌نامید، گفت:
«مردم به ما گفتند 'شما با دنیا تعامل کردید و تقابل نکردید، پس همین راه را ‏ادامه دهید'. ‏مردم گفتند 'شما ضمن نظارت و کنترل امور پولی و مالی، تورم را مهار کردید، پس همین راه را ادامه ‏دهید». (منبع: خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم - 14خرداد)

متقابلاً احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای قبل از موعد نمایش جمعه برای پاسخ به آخوند روحانی به صحنه آمد تا بگوید: «مسأله ولایت فقیه یک تئوری نیست بلکه یک قانون است، قانون اساسی تصریح کرده که سه قوه، زیر نظر ولایت مطلقه عمل کنند، خط امام این بوده که اگر مسئولی برای مذاکره با آمریکا سوار هواپیما شود ایشان را در هواپیما عزل می‌کنم».

آخوند احمد خاتمی بار دیگر مسأله 2030 را اهرم حمله به باند رقیب کرد و گفت «مسئولان باید بیدار باشند، نباید زیر بار سندی رفت که استکبار آن را برای اسلام زدایی فراهم کرده است». (منبع: خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم 13خرداد)

آخوندهای حکومتی حوزه قم هم به روحانی حمله کردند: از جمله نوری همدانی به صحنه فرستاده آمد تا بگوید: «تکلیف ۲۰۳۰ مشخص شود؛ نمی‌گذاریم چیزی خلاف شرع و اسلام در کشور اجرایی شود، عده‌یی می‌گویند از خمینی حرف بزنیم اما 'مرگ بر آمریکا' نگوئیم».

به این ترتیب به نظر می‌رسد در دوران بعد از نمایش انتخابات، برخلاف روضه‌های وحدت که آخوندهای هر دو باند حاکمیت می‌خوانند هر موضوعی در درون نظام تبدیل به تشدید جدالهای دو باند رژیم آخوندی می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23b6102c-be44-4ee7-be64-b0ab1a2d29c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات