728 x 90

هلاکت پاسدار سرتیپ نصیری، مشاور سلیمانی و ضرورت گذاشتن سپاه در لیستهای تروریستی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اعتراف پاسداران به حضور در سومالی، نیجریه و افغانستان

هلاکت پاسدار سرتیپ شعبان نصیری مشاور پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس در موصل بار دیگر نقش ویرانگر رژیم آخوندی و دخالتهای جنگ‌افروزانه آن را در عراق برملا می‌کند.

پاسدار شعبان نصیری که به‌نوشته رسانه‌های رژیم در روز 5خرداد در غرب موصل کشته شد از بالاترین و قدیمی‌ترین سرکردگان سپاه پاسداران بود که از اولین روزهای به حاکمیت رسیدن آخوندها با شرکت در سرکوب مجاهدین خدمت به نظام ولایت فقیه را آغاز کرد و با شرکت در جنگ هشت ساله با عراق به سرعت مدارج ترقی را طی کرد. او از بنیانگذاران سپاه پاسداران در کرج، از سرکردگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه فوق سری نصرت در دوران جنگ هشت ساله با عراق، رئیس ستاد نیروی تروریستی موسوم به سپاه بدر و مسئول آموزش و سازماندهی در نیروی تروریستی قدس بود. او پس از جنگ در سرکوب مردم سیستان و بلوچستان نقش بسیار فعالی داشت.

خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران در روز 7خرداد نوشت که پاسدار نصیری «از سوریه و عراق تا سومالی و افغانستان و نیجریه و لبنان حضور داشت». خبرگزاری پاسداران می‌افزاید: نصیری «از چهار، پنج سال قبل حدود دو، سه سال در سومالی مشغول فعالیت بود. حدود دو سال هم بود که در سوریه و عراق فعالیت می‌کرد. البته بیشتر در عراق مستقر بود».

هم‌چنانکه مقاومت ایران همواره هشدار داده است، حضور پاسداران در عراق به بهانه جنگ با داعش بزرگترین خطر صلح و آرامش است و منطقه را در یک جنگ طولانی و خونین فرو می‌برد. حضور گسترده پاسداران در دستگاههای نظامی و امنیتی و سیاسی و اقتصادی عراق و شعله‌ور کردن جنگهای فرقه‌یی در این کشور نشانگر اشغال پنهان این کشور توسط رژیم آخوندی است.

اعتراف سپاه پاسداران به حضور در بالاترین سطح در سومالی و نیجریه ابعاد دخالتهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران را برملا می‌کند و ضرورت نامگذاری پاسداران در لیستهای تروریستی و اخراج آنها از کشورهای اسلامی و عربی را دوچندان می‌کند. این ضرورت صلح و آرامش در منطقه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
11خرداد 1396 (اول ژوئن 2017)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e46c3d0-5736-44e1-8f52-17693c5b4f47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات