728 x 90

-

سرهنگ جرارد: از مرز ایران، سلاح وارد عراق می‌شود

-

مرز ایران و عراق
مرز ایران و عراق
روزنامه نیویورک تایمز در شماره امروز خود می‌نویسد: نیروهای آمریکایی که در مرز ایران و عراق مستقر هستند، اساسانگران قاچاق سلاح از طرف (رژیم) ایران به عراق هستد که در مقابله با نیروهای آمریکایی بعدااً به‌کار گرفته می‌شود.
نیویورک تایمز می‌نویسد: از سال 2003 (1382) به بعد نیروهای نظامی آمریکایی می‌گویند (رژیم) ایران در خشونتهای مستمر عراق دست دارد و در سراسر مرز 1200 کیلومتری بین دو کشور، بنابر اطلاعات آمریکا، مواد منفجره ضد زره، بمبهای کنار جاده‌ای، موشکهای کاتیوشای 240 میلیمتری و تفنگهای تک تیرانداز و سایر سلاحها را قاچاق می‌کند.

روزنامه نیویورک تایمز می‌افزاید: سرهنگ جرارد (Girard) فرمانده مرز جنوبی می‌گوید: تمامی اطلاعات حاکی از آن است که سلاح از این مرز وارد می‌شود. البته ممکن است الان آنها از وسایل دیگری برای پنهانکاری از جمله گاریهایی که با چهارپا کشیده می‌شوند، استفاده کنند، تا اینکه کمی از محل استقرار نیروهای ما فاصله بگیرند. ولی به کارشان هم‌چنان ادامه می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfd3f8aa-e8b4-49f1-ad05-8830bbd2f9c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات