728 x 90

فاکس نیوز: دونالد ترامپ برخلاف اوباما رژیم ایران را یک تهدید می‌بیند

تفاوت سیاست ترامپ با اوباما در رابطه با رژیم ایران
تفاوت سیاست ترامپ با اوباما در رابطه با رژیم ایران
تلویزیون فاکس‌ نیوز 6خرداد 96 می‌گوید دونالد ترامپ برخلاف اوباما رژیم ایران را یک تهدید می‌کند و در مقابل این تهدید از کشورهای عربی منطقه حمایت می‌کند:
 
گزارشگر اصلی فاکس‌ نیوز از کاخ سفید می‌گوید: از زمانی که دونالد ترامپ در ریاض فرود آمد تا زمانی که همبستگی خود را با قربانیان حملات تروریستی منچستر اعلام کرد، علیه به مبارزه علیه این پدیده فراخوان داد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ یک ائتلاف علیه ترور ایجاد می‌کند. دونالد ترامپ به کشورهای عرب و اسلامی پیام داد که تروریستها را طرد کنند چرا که آنها مسببان کشتار مردم هستند.

دونالد ترامپ با محمود عباس هم دیدار کرد. وی در این دیدار تروریستها را «بازندگان شیطان» خواند و گفت نباید آنها را بزرگ کرد.

ترامپ از مسلمانان جهان خواست تا ایدئولوژی افراط‌گرایی را که به تروریسم سوخت می‌رساند شکست بدهند و این‌گونه افراد و این ایدئولوژی را از خاک خود بیرون برانند

دونالد ترامپ: «ما مجدد تکرار می‌کنیم باید تروریستها و افراط‌گراها را از کشورهایمان بیرون برانیم و این ایدئولوژی شیطانی را از بین ببریم و شهروندانمان و مردم جهان را حفاظت کرده و از آنها دفاع کنیم».

دونالد ترامپ در سفر به خاورمیانه و اروپا فضای همکاری دیده است به‌خصوص در جهان عرب شاهد همکاری در این جنگ بوده است زیرا او رژیم ایران را متفاوت از باراک اوباما می‌بیند.

اوباما تلاش داشت با رژیم ایران مذاکره کند ولی دونالد ترامپ به کشورهای اسلامی گفت رژیم ایران یک تهدید است

بنابراین منافع مشترک آنها در شکست دادن رژیم ایران است. رژیمی که صادر‌کننده تروریسم است.

سفر دونالد ترامپ بیش از هر چیز دیگر حول مبارزه با تروریسم بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb0d7ae7-ab8a-4d32-aa0c-0d810db8fb22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات