728 x 90

اعدام ۳ زندانی در کرمانشاه، بیرجند و زاهدان و انتقال سه زندانی به سلول انفرادی در ارومیه

اعدام 3 زندانی در کرمانشاه، بیرجند و زاهدان
اعدام 3 زندانی در کرمانشاه، بیرجند و زاهدان
رژیم ضدبشری آخوندی 3 زندانی را روز پنجشنبه 4خرداد در کرمانشاه، بیرجند و زاهدان بدار آویخت. یکی از اعدام شدگان یک کشتی‌گیر سابق ایران به نام حجت الله تدرو بود

رسانه‌های رژیم روز پنجشنبه 4خرداد درباره این کشتی‌گیر نوشتند وی یکی از کشتی‌گیران سرشناس ایران در دهه گذشته بوده که چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف و نفر اول کشتی نیروهای مسلح و انتخابی تیم ملی بزرگسالان بوده است.
 
 
 
همچنین رژیم آخوند سحرگاه روز پنجشنبه ۴ خرداد یک جوان 23ساله را در بیرجند بدار آویخت و در همین روز یک هموطن بلوچ به نام حبیب گل بیگی را اعدام کرد. مأموران زندان وی را دوم خرداد برای اجرای حکم اعدام به همراه دو زندانی دیگر به سلول انفرادی منتقل کرده بودند.

دژخیمان خامنه‌ای همچنین صبح روز ۴خرداد 96، سه زندانی را به سلولهای قرنطینه زندان ارومیه منتقل کردند. اسامی این زندانیان عبارتند از رمضان مختاری؛ صلاح‌الدین شفا؛ عثمان حسنی که همگی متاهل و دارای فرزند هستند. سنین آنها بین ۳۸ تا ۴۰ سال است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f29e89c6-c4a4-4ff7-b1df-c2325d259e44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات