728 x 90

حمله آخوند اژه‌ای به آخوند روحانی:‌ برخی برای رأی جمع کردن فراموش کرده‌اند که یک روز می‌گفتند باید برخی از افراد در ملأعام مجازات شوند

آخوند محسنی اژه‌ای
آخوند محسنی اژه‌ای
آخوند محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه رژیم روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی آخوند شیاد روحانی را به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت: ما کمال تأسف را به‌حال برخی داریم که امروز برای رأی جمع کردن حتی گذشته خود را فراموش کرده‌اند و فراموش کرده‌اند که یک روز می‌گفتند باید برخی از افراد در ملأعام مجازات شوند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات روحانی در همدان که گفته بود آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، مردم شما را نمی‌خواهند گفت:‌ حتماً همین طور است که از ابتدای انقلاب تاکنون دستگاه قضایی در تمام صحنه‌ها برای برخورد با مفسدان و تروریستها و بر هم زنندگان امنیت مردم حضور داشته و برخورد کرده است. امروز از زبان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرف‌هایی به زبان آمده که نه تنها بر علیه ارزش‌های نظام و پیشینه نظام بوده که برخلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است. امروز متأسفانه افراد و کاندیداها حتی حرف‌هایی می‌زنند که خودشان پیش از این خلاف آن را گفتند و عجیب است که برای جذب تعدادی رأی آن هم اگر بتوانند جذب کنند چنین حرف‌هایی را به میان آوردند.

وی افزود: ما امروز در دستگاه قضایی برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود دم فرو بسته‌ایم و حرفی نمی‌زنیم، اما به‌طور قطع در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع را به این اظهارنظرها خواهیم داد.

وی گفت: کاش نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری انصاف داشته باشند و اگر می‌خواهند ایرادات دولتهای قبل را بگویند حداقل ایراد دولت خود را هم بگویند. برای مثال بگویند در دولت قبل فلان اتفاق افتاده در دولت ما هم حداقل چنین اتفاقی به این نحو رخ داده است.

آخوند اژه‌ای گفت:‌ حقوق‌های نجومی حتماً در دولت یازدهم اینگونه افسار گسیخته افزایش پیدا کرده است زیرا بر اساس آنچه ما بررسی کرده‌ایم ما در دولتهای قبل حقوقهای متوسط بالای 100 میلیون تومان نداشته‌ایم اما امروز در دولت یازدهم حقوق متوسط 100 و 200 میلیونی هم داریم.

وی افزود: در این دولت ما به‌جرأت می‌توانیم بگوییم که سه چیز افزایش بی‌حد و حصری داشته است اول بدهی دولت به بانکها، دوم بدهی دولت به بانک مرکزی و سوم نقدینگی.

معاون اول قوه قضاییه گفت:‌ کاش برخی برای کسب چند رأی آن هم اگر بتوانند کسب کنند، از هر ترفند ناصحیحی استفاده نمی‌کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83dba966-e3fd-49a7-859c-a7fd646a050a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات