728 x 90

آزمايش اتمى,اخبار كره شمالى,

معاون دستیار دونالد ترامپ:‌ مذاکره با دیکتاتورها بی‌فایده است

-

معاون دستیار دونالد ترامپ
معاون دستیار دونالد ترامپ
سباستین گورکا معاون دستیار دونالد ترامپ می‌گوید مذاکره با دیکتاتورها بی‌فایده است گاهی شما باید قدرت را نشان دهید تا فاجعه برجام و توافق اتمی با رژیم ایران تکرار نشود.

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا: «تهدید حمله اتمی کره شمالی علیه سئول یا توکیو واقعی است. احتمال این‌که کره شمالی بتواند تونایی‌های خود را برای زدن آمریکا توسعه دهد به زمان بستگی دارد.»

دونالد ترامپ: قطعاً این امکان وجود دارد که ما درگیر یک جنگ عمده با کره شمالی شویم.

سباستین گورکا معاون دستیار رئیس‌جمهور آمریکا:
کره شمالی یک رژیم یاغی است، شورای امنیت ملی و کاخ سفید از این‌که چه اتفاقی افتاده آگاهند، شخص رئیس‌جمهور نیز مطلع شده است.

ما تعجب نمی‌کنیم که کره شمالی آزمایش موشکی انجام داده است. همین‌طور متعجب نیستیم از این‌که شکست خورده است، با وجودی که این یک شکست شرم‌آور است اما نشان‌دهنده نیت آن است.

زمانی که شما به هر تهدید عملی نگاه می‌کنید، دو مسأله را در نظر می‌گیرید:‌ اول توانمندی و دوم به نیت آن. کره شمالی هم توانمندی و هم نیت بی‌ثبات کردن را دارد
تسلیم شدن هیچ‌وقت کارایی ندارد، هرگز به یک دیکتاتور نباید اعتماد کرد.

ما گزینه‌های بسیاری برای استفاده در اختیار داریم. ما نمی‌گوییم، خوب! بگذارید حالا مذاکراتی هم در ژنو یا در وین با دیپلومات‌هایمان داشته باشیم! که باعث می‌شود به وضعیت فاجعه‌بار برجام و توافق اتمی با رژیم ایران ختم می‌شود.

ببینید چه اتفاقی برای آزمایش موشکی کره شمالی افتاد شما لزوماً مجبور نیستید که وارد یک جنگ تمام‌عیار شوید کارهایی هستند که ما می‌توانیم انجام دهیم و این رژیم را تضعیف کنیم. فراموش نکنید 80درصد اقتصاد و صادراتی که به کره شمالی می‌رود از چین می‌رود

برخی مواقع شما مجبورید که از قدرت خود استفاده کنید و باید استفاده کنید، استفاده از مادر بمبها و 59موشک کروز، فقط در مورد افغانستان و سوریه نبودند، نخست‌وزیر چین این را فهمید و شیوه خود را تغییر داد، حتی ولادیمیر پوتین که می‌گفت من باوزیر خارجه شما دیدار نمی‌کنم نطر خود را تغییر داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f975fc6b-c777-4783-b514-73e544c4ec1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات