728 x 90

اخبار خاورمیانه,

حکومت فلسطین رژیم آخوندی را به ادامه تفرقه‌انگیزی در فلسطین متهم کرد

-

نبیل ابوردینه سخنگوی رسمی دولت فلسطین
نبیل ابوردینه سخنگوی رسمی دولت فلسطین
به گزارش سایت القدس العربی، دولت فلسطین روز یک‌شنبه 10اردیبهشت 96 به‌شدت به رژیم ایران و دخالتهایش در فلسطین حمله کرد و این رژیم را متهم کرد که به تفرقه‌انگیزی در امور داخلی فلسطین ادامه می‌دهد و باعث افزایش مشکلات در غزه شده است.

سخنگوی رسمی ریاست‌جمهوری فلسطین نبیل ابوردینه در بیانیه‌یی گفت ”(رژیم) ایران که در همه جهان عرب مشغول شعله‌ور کردن جنگهای داخلی است نباید به زبانی صحبت کند که در خدمت اسراییل و دشمنان امت عربی است“.

وی از رژیم ایران خواست که از دخالت در امور داخلی فلسطین دست بردارد و افزود ”تهران به‌جای این‌که موضع فلسطین را در جنگش برای استقلال تقویت کند تلاش می‌کند کاری کند که فلسطین نتواند با چالشهای بزرگی که آینده فلسطین و مردم فلسطین و قدس را تهدید می‌کند برخورد کند“.

این موضع جدید فلسطین در جواب به اتهامات معاون وزیر خارجه رژیم در امور بین‌المللی حسین شیخ‌الاسلام است که گفته بود اعمال دولت فلسطین و رئیس‌جمهورش عباس در حق غزه جنایتی با دستور آمریکا و اسراییل است...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/570a290b-2f5f-4ba4-9119-0f0d45787b27"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات