728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,بحران اقتصادى ايران,

اذعان آخوند روحانی به امتیازات ویژه ارگانهای حکومتی و تاثیرات آن

-

آخوند شیاد روحانی
آخوند شیاد روحانی
آخوند شیاد روحانی در سخنرانی انتخاباتی خود که از رادیو رژیم پخش شد، به امتیازات ویژه ارگانهای حکومتی و تاثیر آن در بحران اقتصادی اعتراف کرد.

آخوند حسن روحانی: رقابت سالم و منصفانه باشه نمیشه یک بنگاه اقتصادی پشتوانه‌اش پشتوانه سیاسی عظیم پشتوانه امنیتی داشته باشه و دیگران رو دعوت کنیم به این‌که در اقتصاد حضور پیدا بکنند باید برخی از بنگاههای اقتصادی که به دستگاههای امنیتی وصل‌اند بروند در نقاطی که نقاط مرزی اونجا کار کنند فضای مرکزی کشور رو باز بگذارند برای سرمایه‌گذاران برای کارآفرینان برای جوانهای ما مگر میشه بر مردم سخت گیری کرد در عین‌حال امید داشت به این‌که کشور ما از لحاظ اشتغال و از لحاظ تولید از همه کشورهای منطقه برتر و بالاتر باشه.

آخوند روحانی همچنین بی‌آبرو کردن دولتش را توسط رقبا بی‌آبرو کردن نظام آخوندی توصیف کرد.

وی گفت:مگر میشه مردمی به دولت منتخب خودشون امید نداشته باشند به نظام امید داشته باشند؟ مگر شدنی است؟ اگر ما مردم رو از دولت منتخب مردم که مورد حمایت مردمه مایوس می‌کنیم معنی‌اش اینه که از نظام هم مایوس می‌کنیم؛ ..

عده‌یی نباید از مقدسات کشور از دفاع مقدس از دین برای حزب شون برای گروه شون استفاده کنند اینطوری ما می‌خواهیم مردم رو به دین دعوت کنیم؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b85251fd-4df4-40c8-8082-1185a40df799"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات