728 x 90

رئیس‌جمهوری نمی‌خواهیم که بگوید خزانه خالی است ولی مدیران ۱۰۰ میلیونی و بیشتر داشته باشد!

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی
روزنامه وطن امروز از باند خامنه‌ای 6 اردیبهشت 96 در سرمقاله خود آخوند روحانی را مورد حمله شدید قرار داد و ضمن تأکید بر این‌که او مناسب این کرسی نیست نوشت:
 
«حق ما داشتن رئیس‌جمهوری نیست که روز توافق هسته‌یی اعلام جشن کند که «به‌محض اجرای برجام، همه تحریم‌ها بالمره لغو می‌شود» و اندکی بعد چشم در چشم ما بدوزد و مدعی شود «ما اصلاً برای لغو تحریم‌ها، وارد مذاکره با دشمن نشدیم»! از سویی بگوید خزانه خالی است و از سویی مدیرانی داشته باشد با حقوق ماهی 100 میلیون و بیشتر! از سویی بگوید هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نداریم، از سویی بزرگ‌ترین تخلف مالی ممکن را «معوقه بانکی» بخواند! از سویی مدعی مبارزه با فساد باشند، از سویی متخلف را ذخیره و امانتدار بخوانند! از سویی در استخرهای شاهانه، شیرجه‌های لوکس بزنند، از سویی اعلام کنند شب پرداخت یارانه، شب عزای هیأت دولت است!... همه به‌خوبی می‌دانیم به که نمی‌خواهیم رأی بدهیم، این «نه» را لاجرم باید متحد و یکدل، همگام و همصدا فریاد برآوریم! زنده باد حنجره‌های متفاوت که فریادشان یک سخن است!... اگر دوست داریم با «ایران» جمله بسازیم، اما بدون رکود و بیکاری، چاره‌ای نیست الا حذف این کلیشه‌های بی‌عمل مزاحم...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58447bb6-1aad-4c0a-8edd-c2d2035e8238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات