728 x 90

افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,

خبرگزاری ایتالیایی آنسا: به‌رغم توافق اتمی رژیم ایران فعالیت برای تولید بمب را ادامه و افزایش داده است

-

 -
-
تلویزیون فاکس‌ نیوز روز 22آوریل۲۰۱۷: درحالیکه، بن رودز، مقام بلندپایه سابق اوباما می‌گوید رژیم ایران از توافق اتمی تبعیت می‌کند، مایکل پریجنت، متخصص امور خاورمیانه از مؤسسه‌ هادسون به فاکس‌ نیوز گفت: ... بن رودز دیگر در دولت نیست... . در نتیجه من ترجیح می‌دهم که جامعه اطلاعاتی و نه بن رودز راستی‌آزمایی کند که رژیم ایران در حال تبعیت است یاخیر؟
 

چیزی که من (در مورد اعتبار افشاگری مقاومت ایران) می‌دانم این است که گزارشهای آنها در گذشته صحیح بوده است، به‌خصوص در مورد پارچین. چیزی که ما در موردش صحبت می‌کنیم این تأسیسات نظامی است به‌نام پارچین که احتمالاً S-300 های روسی به آنجا برده شدند. در آنجا ردهایی از اورانیوم بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیدا کرد. رژیم ایران گفت که ما در اینجا هیچ کار بدی انجام نمی‌دهیم... دولت اوباما گفت زیاد جدی نیست! اما این یک موضوع جدی است.

درباره اعتبار این افشاگریها رایان ماورو تحلیلگر امنیت ملی از مؤسسه پروژه کلاریون می‌گوید: آنها پیشینه‌ای از گزارشات معتبر در مورد سایتهای مخفی اتمی دارند و ما نیاز داریم که آن را خیلی جدی بگیریم. اما وجه تمایز مشخص میان رژیم ایران که اجازه نمی‌دهد هیچ زنی وارد رقابتهای ریاست‌جمهوری شود و این گروه اپوزیسیون وجود دارد که توسط یک زن رهبری می‌شود و طرفدار یک دموکراسی مبتنی بر جدایی دین و دولت به‌جای قوانین شریعت آخوندهاست.

خبرگزاری ایتالیایی آنسا -افشاگری اتمی مقاومت ایران
خبرگزاری ایتالیایی آنسا –21آوریل: به‌رغم توافق اتمی 2015، رژیم ایران فعالیتهای خود برای تولید بمب هسته‌یی را ادامه و افزایش داده است و از بعضی اماکن مخفی استفاده نموده، که توسط بازرسان آژانس اتمی غیرقابل‌قبول هستند. این موضوع را دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران، که در گذشته نیز وجود سایتهای هسته‌یی مختلف در تهران، نطنز، اراک و فردو را افشا کرده بود طی کنفرانسی در واشینگتن مطرح کرد.

یکی از دو بخش کلیدی افشا‌ شده نزد وزارت دفاع و مستقیماً توسط محسن فخری‌زاده مهابادی (چهره کلیدی برنامه اتمی رژیم ایران) هدایت می‌شود، و مرکز تحقیقات و توسعه فناوری انفجار و ضربه، متفاض، بعد از این‌که وجود آنها در سال 2009 افشا شد، اکنون شورای ملی مقاومت ایران محل جدید آن را افشا می‌کند که تاکنون از دید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مخفی نگاه داشته شده بود.

بخش دوم کلیدی افشا شده، گروه فخار مقدم است که روی غنی‌سازی اورانیوم کار می‌کند. شورای ملی مقاومت ایران اسامی و بعضی از محلهای این واحد را افشا می‌کند.

شورای ملی مقاومت ایران خواستار این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این مرکز تحقیقات اتمی و همه سایتهای مرتبط با سپند را مورد بازرسی قرار دهد و از متخصصان کلیدی برنامه هسته‌یی رژیم بازجویی کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b36de89-c449-40a9-a2cc-d809f5145c6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات