728 x 90

افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,

سوز و گداز همراه با تناقض‌گویی!

-

افشاگری اتمی مقاومت و سوز و گداز مهره‌های رژیم
افشاگری اتمی مقاومت و سوز و گداز مهره‌های رژیم
سوز و گداز از افشاگری مجاهدین و ابراز وحشت از چشم‌انداز برجام، همراه با تناقض‌گویی در رسانه‌های رسمی رژیم ادامه دارد.

تلویزیون رژیم -3اردیبهشت 96: «وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رژیم گفت: ”سخنان اخیر آمریکایی‌ها درباره فعالیتهای هسته‌یی ایران بوی توطئه می‌دهد“. سردار دهقان افزود: ”سخنان آمریکایی‌ها برگرفته از گفته‌های (مجاهدین) است که پیش چشم ملت ایران هیچ ارزشی ندارد“. وزیر دفاع تأکید کرد: ”ملت ایران از ارتقا توان دفاعی و موشکی عقب‌نشینی نخواهد کرد ”».

تلویزیون رژیم -4اردیبهشت 96: «رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس در پاسخ به این سؤال که منظورش از بیان نقض روح برجام که اخیر آن را مطرح کرده است چیست؟ گفت:‌ منظورم فعالیتهای ایران در خاورمیانه و فراتر از آن است. ترامپ در پاسخ به این‌که در توافق هسته‌یی خواهید ماند یا نه گفت که ممکن است در توافق نمانیم».

‌سایت حکومتی مشرق 4اردیبهشت 96 نیز با درج تصاویری از دیدار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با سناتور مک‌کین، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای‌آمریکا، به‌نقل از فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در حالی که نظام را ایران نامیده نوشت: «با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، (مجاهدین) تصور می‌کنند یک فضای افراطی در این کشور شکل گرفته است و سعی دارند با سوءاستفاده از فضای موجود در آمریکا، ایران‌هراسی جدیدی را فراهم کنند». عضو مجلس ارتجاع با بیانی متناقض افزوده: «موضوعاتی که (مجاهدین) در نشست هایشان مطرح می‌کنند و می‌گویند "ایران به‌دنبال سلاح هسته‌یی است" امروز به امری مضحک و خنده‌دار در جهان تبدیل شده است».

‌رسانه‌های حکومتی روز۴اردیبهشت 96 به‌نقل از پایگاه خبری فوربْس نوشتند: «میشل آنتون سخنگوی امنیت ملی آمریکا گفته است که دولت ترامپ به‌دقت این اتهامات وارد شده را بررسی می‌کند. دو دولت قبل در آمریکا به‌طور مؤثر به برنامه‌های خطرناک ایران و کره شمالی نپرداختند؛ دولت جرج بوش به دنبال خلع‌سلاح شیمیایی عراق بود و برنامه هسته‌یی خطرناک ایران را فراموش کرده بود، دولت اوباما نیز بهتر از آن عمل نکرده و در قبال کره شمالی با اتخاذ سیاست ”صبر استراتژیک ”، از این کشور غفلت کرد و در قبال ایران نیز برجام را به وجود آورد». (سایتهای حکومتی هم اندیشی و جام نیوز – 4اردیبهشت 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4708e56-6ab6-4bc8-b95d-f46c7a7ad9ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات