728 x 90

اخبار اعتراضى,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدای اهل سنت برای تحریم انتخابات قلابی

-

تحریم انتخابات قلابی
تحریم انتخابات قلابی
جمعی از خانواده‌های شهدای اهل سنت در 4آبان 92 طی بیانیه‌یی نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم را تحریم کردند. در این بيانیه آمده است:‌ «در این چهار دهه سهم اهل سنت مظلوم و ملت بلوچ چیزی جز تحقیر، توهین و اعدام نبوده است و هر بار فرزندان اهل سنت در دادگاههای تفتیش عقاید توسط آخوندهای قرون‌وسطایی به جرم های ناکرده محکوم به مرگ بوده و هستند. آخوندها با عوض کردن رنگ عمامه‌هایشان سعی در فریب مردم و جلب آرای من و تو دارند تا برویم و بازیگر نمایشهای به ظاهر آزادی آنها باشیم.

جالب این‌که من و تو اهل سنت حق کاندید شدن نداریم اما حق رأی داریم و آزادیم!

و جالبتر این‌که کاندیدای اصلی؛ ظالمانی هستند که امروز دم از آزادی و انسانیت می‌زنند؛ ولی دستشان به خون هزاران جوان این مرزوبوم آلوده است و سابقه‌ی طولایی در نسل‌کشی بی‌امان فرزندان اهل سنت دارند.

آزادی بیان و اندیشه حق ماست اما هر بار چون لب به سخن گشودیم قلم هایمان را شکستید و پاشنه‌ی پا را محکم بر دهانمان کوبیدید.

چگونه دم از آزادی میزنید؛ در حالیکه بسیارند جوانانی که به‌خاطر عقیده‌ای متفاوت از شما در کنج زندانها افتاده‌اند؟

هنوز از یاد نبرده‌ایم اعدام های دسته‌جمعی فرزندانمان را!

از یاد نمی‌بریم یورش سحرگاه ۴آبان‌تان به زندان مرکزی زاهدان و اعدام دسته‌جمعی شانزده جوان این سرزمین را به جرمی ناکرده!

چشمان معصوم عبدالوهاب ریگی؛ مهرالله ریگی، حبیب‌الله ریگی، سلمان میایی و ایوب بهرامزهی که تنها جرمشان دفاع از آزادی بیان و اندیشه بود و با طنابهای دارتان فریاد آزادیخواهی آنان و امثال ایشان را خفه نمودید. ظالم از اساس نظامش باطل است و در صف ظالم؛ سیاهی لشکر شدن حماقت است.

اینک ما خانواده‌های شهدای۴آبان۱۳۹۲؛ ملت مظلوم بلوچ و اهل سنت را به عدم شرکت در این نمایش فرامی‌خوانیم. چرا که رفتنمان پای صندوقهای رأی نمایشی بیش نیست و هیچ اثری در بهبود وضعیت اهل سنت و بلوچ نخواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6e71c27-3608-40ed-a048-0176057161c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات