728 x 90

اخبار علمی و فناوری,

تکنولوژی جدید فیس‌بوک

-

تکنولوژی در فیس‌بوک
تکنولوژی در فیس‌بوک
شرکت فیس‌بوک در کنفرانس سالانه توسعه‌گران اعلام کرد سایتهای اجتماعی راههای ارتباط بین مردم از طریق ذهن و لمس را بررسی می‌کنند.

چه می‌شد اگر امکان داشت به‌صورت مستقیم با ذهنت می‌نوشتی؟ این سوالی است که خانم دوگان مدیر مرکز پژوهشها و آزمایشگاه دستگاههای فیس‌بوک در کنفرانس سالانه مطرح کرد. شرکت فیس‌بوک تلاش می‌کند این ایده را به واقعیت تبدیل کند.

فیس‌بوک تلاش می‌کند تکنولوژی را به حدی توسعه دهد که افکار شما را مستقیماً از ذهن بر روی مانیتور کامپیوتر ظاهر کند بدون این‌که نیازی به کلام یا بکارگیری انگشتان برای فشار دادن دکمه‌ها داشته باشد.

هدف این است که تکنولوژی قادر باشد تا آنچه را که شما در سکوت به آن فکر می‌کنید، گرفته و آن را به یک متن قابل خواندن با بکارگیری دستگاه حسگر تبدیل کند. دستگاه حسگری که می‌تواند آنچه را که شما نیت گفتنش را دارید، قرائت کند.

چگونه این امر امکانپذیر است؟

اینجا دو کارمند فیس‌بوک دیده می‌شوند که لمسی با همدیگر صبحت می‌کنند. یکی از خانمهای کارمند، یک دستگاه الکترونیک را بر رویی بازویش نصب کرده است و دیگری یک برنامه کامپیوتری را برای ارسال تغییرات از طریق فشار بر بازویش بکار می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6427a7ad-4a95-4ddc-ae85-8acfef17cfe5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات