728 x 90

افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,برجام، زهرخواران رژيم,پرونده هسته ای ایران,

اسکای نیوز: مقاومت ایران اطلاعات جدیدی درباره فعالیتهای اتمی رژیم افشا می‌کند

-

علیرضا جعفرزاده درحال تشریح سایت جدید
علیرضا جعفرزاده درحال تشریح سایت جدید
اسکای نیوز گزارش داد اپوزیسیون ایران اطلاعاتی مبنی بر استمرار فعالیتهای اتمی تهران به‌رغم توافق اتمی افشا‌ء می‌کند. شورای ملی مقاومت ایران گفت دلایلی به کاخ سفید و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تحقیق در این رابطه ارائه داده است.

گزارشگر اسکای نیوز از واشینگتن گفت: اپوزیسیون ایران اطلاعات جدیدی را فاش کرد که چه بسا توافق اتمی را به نقطه اول برگرداند. بر اساس داده‌هایی که سازمان مجاهدین خلق از تعدادی از سایتهای ایران فراهم کرده است شورای ملی مقاومت ایران تأکید نمود که فعالیتهای اتمی تهران ادامه داشته است که نقض توافق اتمی می‌باشد. اپوزیسیون ایران فاش نمود که سایت اتمی جدیدی به دور از دسترسی آژانس انرژی اتمی و بازرسانش کشف کرده است.

علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا: ما سایت جدیدی را کشف کردیم که رژیم ایران در آن پژوهش‌هایی تسلیحاتی و پیشرفت دادن بمب اتمی انجام می‌دهد که در داخل مجتمع نظامی پرچین قرار دارد. رژیم ایران تولید و پیشرفت دادن بمب اتمی به‌رغم توافق اتمی ادامه می‌دهد.

اسکای نیوز افزود: اپوزیسیون ایران می‌گوید اطلاعاتی که به‌دست آورده است به آژانس انرژی اتمی برای تحقیق داده است.

علیرضا جعفرزاده: همین‌طور قبلاً رژیم را افشاء کردیم و جزئیات سایت و عکسهای هوایی و اسامی افرادی که دست‌اندرکار بودند را ارائه دادیم و آژانس انرژی اتمی آن را دنبال کرد.

اسکای نیوز همچنین گفت: اپوزیسیون ایران انتظار دارد این سنگی که در آب راکد انداخته است نشست نیروهای شش گانه در وین که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد را به‌ حرکت در بیاورد و انتظار کمکهای دولت جدید آمریکا را دارد که هم‌اکنون رژیم ایران را اولویتهای مسائل خارجی‌اش قرار داده است... داده‌های جدید نشان می‌دهد که تهران به توافق اتمی ملتزم نبوده است شاید که به لغو این توافق که دولت قبلی مهمترین دستاوردش بود برسد و در نتیجه مجازات جدیدی علیه رژیم ایران اعمال شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3ec4900-c35f-4fb9-bdcb-886089872678"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات