728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,

تأکید لرد مگینس بر لزوم گنجاندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا

-

لرد کن مگینس عضو مجلس اعیان انگلستان
لرد کن مگینس عضو مجلس اعیان انگلستان
لرد مگینس عضو مجلس لردهای انگلستان بر لیست‌گذاری سپاه پاسداران تأکید کرد. وی طی مقاله‌یی که در یورو پورتر19 آوریل 2016 درج شده نوشت:‌ «دونالد ترامپ در خلال اولین ماه حکومتش وزارت‌خارجه خود را هدایت کرد تا یک بررسی را شروع کنند که ممکن است عملاً راه به لیست‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی ببرد. به نظر می‌رسد غیرمحتمل نباشد که قصد دونالد ترامپ حرکت آمریکا بری مقابله با نیروی شبه‌نظامیان رژیم ایران با گسترش تحریمهای اقتصادی باشد. علاوه بر این کنگره آمریکا اخیراً حمایت خود را از اقدامات مربوطه نشان داده و سنا نیز نشان داده است که نیازمند اقدامات تنبیهی برای مقابله با حمایت تروریستی سپاه پاسداران است.

مذاکره با رژیم ایران بر سر موضوعاتی که مربوط به حمایت از تروریسم و نقض حقوق‌بشر آن رژیم نباشد بزدلانه و خطرناک است. روشن است که منطقی نیست آن موضوعات را به کناری گذاشت.

در هفته‌های اخیر سازمان اپوزیسیون پیشتاز ایرانی، شورای ملی مقاومت ایران، چندین گزارش در مورد سپاه پاسداران منتشر کرده است که نه تنها رشد برنامه‌های آموزشی آن را در میان تروریستهای خارجی و گروههای شبه‌نظامی، بلکه همچنین کسب سهام بسا بزرگتری از درآمد ناخالص ملی را تشریح می‌کند…».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2b52102-1663-4adb-a0da-ba989b937fa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات