728 x 90

سوريه,

ژنرال اسعد الزعبی:‌ رژیم اسد عامل بمبگذاری محله راشدین در حلب

-

ژنرال اسعد الزعبی
ژنرال اسعد الزعبی
ژنرال اسعد الزعبی تحلیلگر نظامی سوری، در گفتگو با تلویزیون العربیه دلایل دست داشتن اسد در جنایت محمله راشدین با خودرو انفجاری را تشریح کرد.

ژنرال اسعد الزعبی 28فروردین 96:‌ شکی نیست که این هم یکی دیگر از جنایتهای شنیعی است که رژیم اسد مرتکب می‌شود. سود برنده اول و آخر این جنایت، رژیم اسد و رژیم ایران است. روسها هم سود می‌برند. ضرر کننده هم مردم سوریه با تمام اقشار و قومیتهایش است.

بشار اسد آمادگی قتل و کشتار را دارد و این اولین بار نیست که وابستگان به خودش را می‌کشد. هر بار که طناب بر گردنش فشرده می‌شود و به‌ویژه واکنشهای بین‌المللی شدیدتر می‌شود مانند واکنش آمریکا به انفجارها، ترورها و دستگیریها پناه می‌برد. در این مواقع در مناطق تحت کنترل خودش و در مناطق تحت کنترل اپوزیسیون به انفجارها روی می‌آورد.

رژیم اسد می‌خواهد به اروپا این تصویر را بدهد که با تروریسم می‌جنگد. این انفجارها ما را به یاد انفجارها در سیده زینب، محله‌های حمص و منطقه جبله می‌اندازد. همه می‌دانند که رژیم اسد در پشت این انفجارها قرار دارد. عناصر هلال احمر سوریه خودرو حامل مواد غذایی را وارد کردند و بلافاصله خودشان گریختند. این خودرو بمبگذاری شده بود. احتمال دیگری هم هست که یک بمب در داخل یکی از اتوبوسها کار گذاشته شده باشد زیرا شیشه‌های اتوبوسها به سمت بیرون پرت شده است که نشان‌دهنده فشار ناشی از انفجار بمب در داخل اتوبوس است.

اهالی کفریا و فوعه که در اتوبوسها بوده‌اند می‌گویند خودرویی که حامل مواد غذایی بود منفجر شد. این خودرو را عناصر رژیم اسد رانندگی می‌کردند از جمله تیمهای هلال احمر سوریه و از مناطق تحت کنترل رژیم خارج شده بود. رژیم می‌خواهد با این انفجار، جنایت خان شیخون را بپوشاند و فشار جهانی را بر خودش کم کند. رژیم می‌خواهد توجهات را به این جلب کند که گویا در معرض تروریسم است و با تروریسم مبارزه می‌کند. در محله اکرمه مدرسه کودکان را هدف قرار داد بعد خانم مدیر مدرسه دریافت که فرزندان مسئولان دولتی غایب هستند. بعد مدیر مدرسه را هم ترور کردند. اینها ویژگیهای رژیم اسد است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75f599f8-b399-4328-ad30-bafa60dc8e55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات